Yaudagauda
Bli kjent med forumet
6 dager til min første ultralyd
Er da 13 +2!
Er da 13 +2!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha så gøy daVar på ultralyd i dag alt så bra ut! Hun var ganske sikker på det var en gutt, viste frem at det stakk ut mellom beina. Har en sta unge, så bare bakhodet. Så måtte opp å reise meg, så fikk jeg eplejuice, måtte gå en 5min tur... tok litt tid men ansiktet kom frem tilslutt etter 30min
Gratulerer!! 
Alt vel og masse sprellHvordan gikk det i dag?![]()
Hvordan gikk det?0! OTUL om ca 1t og 15 min

Hurra!!Alt var bra med lille! Bevegde seg såpass mye at jordmor brukte litt ekstra tid på å få tatt alt av mål, men det gjorde absolutt ingenting!![]()
Målt til 13+2 som stemmer med menstermin! Alt i alt veldig bra dag
Vis vedlegget 480194Vis vedlegget 480195
Imponert over at du har klart å holde deg uten å ta noen ultralyder helt til nå altså 
Skal innrømme at det var litt vanskeligere denne gangen! Med andremann hadde jeg også bare OTUL og OUL, men med første hadde man jo kun OUL offentlig! Så da dro vi privat i uke 12Hurra!!Imponert over at du har klart å holde deg uten å ta noen ultralyder helt til nå altså
![]()
Fikk jo leve litt gjennom dere andre som tok tidlig! Så overlevde jo! Uansett veldig takknemlig for at alt er bra med bebis
Nå kan jeg senke skuldrene og se fremover!Se der ja! HurraAlt var bra med lille! Bevegde seg såpass mye at jordmor brukte litt ekstra tid på å få tatt alt av mål, men det gjorde absolutt ingenting!![]()
Målt til 13+2 som stemmer med menstermin! Alt i alt veldig bra dag
Vis vedlegget 480194Vis vedlegget 480195