Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Elsker energien, jeg er helt lik. Hadde lett gjort det dersom jeg var nærmere privat, men er en time inn til byen så får bare vente til onsdag. Tiden går ekstremt sakteJeg holder på å sprekke av nysgjerrighet og litt bekymring. Jeg har OTUL på tirsdag, men har SÅ LYST PÅ privat ul i dag. Pappaen sier vær så god, men jeg føler jeg burde klare å la være![]()
![]()

Jeg sier kjør påIkke pappaen. Han vippset meg pengene nå![]()

Hadde med meg en venninne/kollega. Morkake foran denne gangen og målt til 12+2, så jeg ble satt frem 1 hel uke
deilig hjertelyd på 165 

Oi! En hel uke frem er jo MYE! Det var også veldig fint bilde du fikk da@Kine 95 @Lovelie @Lykketroll1
Altså, når ultralydjordmoren er i bygget ved siden av - klart man sprekker
1 stykk aktiv liten baby som hilste på mammaen sinHadde med meg en venninne/kollega. Morkake foran denne gangen og målt til 12+2, så jeg ble satt frem 1 hel uke
deilig hjertelyd på 165
Vis vedlegget 479853

Neimen!!! Skjønner godt at du sprakk. Og verdt det vel!!@Kine 95 @Lovelie @Lykketroll1
1 stykk aktiv liten baby som hilste på mammaen sinHadde med meg en venninne/kollega. Morkake foran denne gangen og målt til 12+2, så jeg ble satt frem 1 hel uke
deilig hjertelyd på 165
Vis vedlegget 479853

Ja, dette ble første private ultralyd på denne babyen. En sniktitt før vi skal på sykehuset på tirsdag 

@Kine 95 Jeg fikk masse bilder og videoer. Til og med et i 3D
@Lykketroll1 Ble overrasket! En HEL uke frem, liksomJa, dette ble første private ultralyd på denne babyen. En sniktitt før vi skal på sykehuset på tirsdag
Jeg trooor jeg greier å se NUB på noen av bildene, og jeg døøør etter å få bekreftelse nå![]()
Kan vel ennå utvikle seg men pr nå ser det jente utWoho! Skikkelig gøy overasskelse med en uke frem.@Kine 95 Jeg fikk masse bilder og videoer. Til og med et i 3D
@Lykketroll1 Ble overrasket! En HEL uke frem, liksomJa, dette ble første private ultralyd på denne babyen. En sniktitt før vi skal på sykehuset på tirsdag
Jeg trooor jeg greier å se NUB på noen av bildene, og jeg døøør etter å få bekreftelse nå![]()
Ser en skriver jente over her. Det du ser også?
Ser veldig ut som jente foreløpig for meg også ja!Nuben synes godt jaKan vel ennå utvikle seg men pr nå ser det jente ut

Hva var det du hadde fra før?@Mammantil3håperpå4 @Lykketroll1 @Kine 95 : jeg også har tenkt meg frem til at NUB er mer jente, og det samme gjør en venninne av meg![]()
Ooo så da kan det hende du får en av hver? Sikkert praktisk med to av samme i forhold til å arve klær og slikt da menJeg har en gutt fra før![]()
![]()

Heldig med bilde! Vår var så aktiv at det var umulig å ta bilde@Kine 95 @Lovelie @Lykketroll1
deilig hjertelyd på 165
Vis vedlegget 479853
Kan væreOoo så da kan det hende du får en av hver? Sikkert praktisk med to av samme i forhold til å arve klær og slikt da men![]()
Vi har arvet mye allerede i nøytrale farger, og for oss er ikke farger så viktig. Men absolutt stas å få oppleve begge kjønn hvis nuben stemmer