Tidlig ultralyd

Jeg holder på å sprekke av nysgjerrighet og litt bekymring. Jeg har OTUL på tirsdag, men har SÅ LYST PÅ privat ul i dag. Pappaen sier vær så god, men jeg føler jeg burde klare å la være :banghead: :Heartred
Elsker energien, jeg er helt lik. Hadde lett gjort det dersom jeg var nærmere privat, men er en time inn til byen så får bare vente til onsdag. Tiden går ekstremt sakte :dead:

Jeg var på tidlig ultralyd rundt 6+3 ❤️ Jeg har hatt et tap og en vellykket graviditet fra før, så følte jeg virkelig trengte å se de hjerteslagene og at det hjalp masse på psyken min ☺️ det viste seg etterpå at jordmortjenesten der jeg bor også har fått seg et lite ultralydapparat, så nå har jeg fått se hjerteslag igjen i uke 10 og kjenner det blir fint å få følge med litt ekstra framover

@Kine 95 @Lovelie @Lykketroll1 :happy093
Altså, når ultralydjordmoren er i bygget ved siden av - klart man sprekker :laughing001

1 stykk aktiv liten baby som hilste på mammaen sin :love017 Hadde med meg en venninne/kollega. Morkake foran denne gangen og målt til 12+2, så jeg ble satt frem 1 hel uke :dance008 deilig hjertelyd på 165 :Heartred

1.2.276.0.26.1.1.1.2.2026.89.39046.7707823.92012544.jpeg

@Kine 95 @Lovelie @Lykketroll1 :happy093
Altså, når ultralydjordmoren er i bygget ved siden av - klart man sprekker :laughing001

1 stykk aktiv liten baby som hilste på mammaen sin :love017 Hadde med meg en venninne/kollega. Morkake foran denne gangen og målt til 12+2, så jeg ble satt frem 1 hel uke :dance008 deilig hjertelyd på 165 :Heartred

Vis vedlegget 479853
Neimen!!! Skjønner godt at du sprakk. Og verdt det vel!! :cool05
Herlighet så deilig med en uke mer på tellelisten! Jeg er misunnelig. Første ultralyden din?:angelic:
Dét fine babybildet jo:Heartred:love7

@Kine 95 Jeg fikk masse bilder og videoer. Til og med et i 3D :love017
@Lykketroll1 Ble overrasket! En HEL uke frem, liksom :love7 Ja, dette ble første private ultralyd på denne babyen. En sniktitt før vi skal på sykehuset på tirsdag :angelic:

Jeg trooor jeg greier å se NUB på noen av bildene, og jeg døøør etter å få bekreftelse nå :laughing002

@Lykketroll1 Ble overrasket! En HEL uke frem, liksom :love7 Ja, dette ble første private ultralyd på denne babyen. En sniktitt før vi skal på sykehuset på tirsdag :angelic:

Jeg trooor jeg greier å se NUB på noen av bildene, og jeg døøør etter å få bekreftelse nå :laughing002

Nuben synes godt ja :smug: Kan vel ennå utvikle seg men pr nå ser det jente ut

Woho! Skikkelig gøy overasskelse med en uke frem.
Jeg er noob på NUB:bag: Ser en skriver jente over her. Det du ser også?:cool05

Ooo så da kan det hende du får en av hver? Sikkert praktisk med to av samme i forhold til å arve klær og slikt da men :smiley-ashamed004
Kan være :dance008 Vi har arvet mye allerede i nøytrale farger, og for oss er ikke farger så viktig. Men absolutt stas å få oppleve begge kjønn hvis nuben stemmer :love017

Vi har time til OTUL nå på fredag da er jeg 12+2. Gleder meg ekstremt til å se den lille igjen, var på ultralyd privat i uke 7 og så bankende hjerte. Blir gøy å se litt mer enn en «blob» med noe som vibrerer inni denne gangen
Alt så bra ut! Ble flyttet frem til 12+6 en vedig aktiv liten krabat som ikke var spesielt interessert i å vise seg frem på ultralyd.. forsøkte å sprette unna hver gang proben kom

Back
Topp