Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser fingrene for gode nyheterFørste ultralyd I morgen og jeg grugleder meg heeelt sykt. Klarer ikke å slappe av og håper så inderlig at vi får se en sprellende liten en. Er 12+6 i morgen

Det var veldig leit å høre. Det er forferdelig at du må gjennomgå dette. Håper du har god støtte rundt deg!Gjør meg ingenting å vente til i morgen, godt å få det prosessert litt før man setter i gang, men syntes det er lenge når det ikke er sikkert jeg får time neste uke en gang. Har heldigvis legetime neste torsdag så får forlenget sykemeldingen da. Og så har vi time til ivf oppstart offentlig i april, så har et lyspunkt der![]()

Spennende! Lykke tilUltralyd i dag klokken 11.30. Veldig spent på å se hvor mye den lille har utviklet seg siden sist![]()

Æææ lykke til!! SpennendeTOUL i dag kl. 10:00, er så nervøs og spent![]()

Jeg har 12+5 på tirsdag er sykt spent. Har time hos lege i dag håper vi kan høre hjertelyd via Doppler!!Har også ultralyd på onsdag når jeg er 12+4. Håper jeg får et ultralyd bilde med nub som jeg kan dele her inne slik at andre kan være med å gjette! Regner med at de ansatte ikke vil fortelle noe uansett om de ser kjennet![]()
Jeg har egentlig vært så mentalt forberedt på jente en stund nå at jeg nesten ikke vet hvordan jeg vil reagere hvis jeg får gutt![]()
![]()
Samboer blir veldig glad haha
![]()
Utrolig spennende!! Bare én dag igjen daJeg har 12+5 på tirsdag er sykt spent. Har time hos lege i dag håper vi kan høre hjertelyd via Doppler!!

Gikk det bra?TOUL i dag kl. 10:00, er så nervøs og spent![]()

Mente på torsdag så det er 4 dager igjen! HahaUtrolig spennende!! Bare én dag igjen da![]()
![]()
Helt tilfeldig her tror jeg. Trodde ikke man kunne se bevegelse så tidlig som 9+0 hehe.Drikker dere juice elsn rett før UL for at fosteret beveger seg, eller har dere bare vært inne også har fosteret tilfeldigvis bevegde på seg? Når jeg så 11+4 så lå fosteret helt dønn stille![]()
Vil ha litt bevegelse på onsdag hehe!

Helt tilfeldig hos meg i uke 9 og i uke 13Drikker dere juice elsn rett før UL for at fosteret beveger seg, eller har dere bare vært inne også har fosteret tilfeldigvis bevegde på seg? Når jeg så 11+4 så lå fosteret helt dønn stille![]()
Vil ha litt bevegelse på onsdag hehe!