Åh da var du heldigJeg var på tidlig ultralyd 6+0 og fikk se og høre et lite hjerte slå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh da var du heldigJeg var på tidlig ultralyd 6+0 og fikk se og høre et lite hjerte slå
Ja, veldig jordmor sa hjertet hadde begynt å slå enten dagen før eller samme dag som jeg var der. Hun sa at det hadde også vært normalt hvis hun ikke hadde funnet hjerteslag så tidlig, så vi var nok heldige! Jeg krysser fingrene for at dere får se og høre hjerteslag ved neste ultralyd! når skal du på neste?Åh da var du heldig
Skal egentlig på UL mandag, men vet ikke om jeg tør, er livreddJa, veldig jordmor sa hjertet hadde begynt å slå enten dagen før eller samme dag som jeg var der. Hun sa at det hadde også vært normalt hvis hun ikke hadde funnet hjerteslag så tidlig, så vi var nok heldige! Jeg krysser fingrene for at dere får se og høre hjerteslag ved neste ultralyd! når skal du på neste?
Kjenner følelsen din veldig godt, etter 2 MA på 6måneder så er den første UL veldig skummel. Men jeg prøver å snu hele situasjonen, jeg gjør andre ting som får tankene på noen annet, samt sier til meg selv at det er viktig å ikke få forstore forhåpninger. Kroppen er merkelig, men igjen så gir den også beskjed om ting ikke er ment å vare. Samme hvor vondt det er. Jeg sender deg masse lykke ønsker, og håper du får en positiv opplevelseSkal egentlig på UL mandag, men vet ikke om jeg tør, er livredd
Tusen takk var jo på UL tirsdag 6+0, men ingen hjerteslag selv om alt annet så bra ut,Kjenner følelsen din veldig godt, etter 2 MA på 6måneder så er den første UL veldig skummel. Men jeg prøver å snu hele situasjonen, jeg gjør andre ting som får tankene på noen annet, samt sier til meg selv at det er viktig å ikke få forstore forhåpninger. Kroppen er merkelig, men igjen så gir den også beskjed om ting ikke er ment å vare. Samme hvor vondt det er. Jeg sender deg masse lykke ønsker, og håper du får en positiv opplevelse
Det er jo veldig gode nyheter! Jeg skal ikke si at de neste ukene kommer til å gå fort, for tiden snegler seg avgårde her også. Men du kan jo gjøre som meg og få tiden til å gå ved å henge her på forumetVar på UL 6+1, så bankende hjerte. Men klarer ikke å slappe av, og lurer på hvordan de seks neste ukene kan speedes opp
Man regner ut fra første mensdag, ikke siste.Jeg var på UL i dag. Ut fra siste mensdag, trodde jeg at jeg var 6+6 i dag, men det viste seg på UL at vi nok var mer rundt 6+1. Jordmoren så hjerte blipp, som hun sa var positivt, så håper alt går bra denne gangen
Etter 3 SA, får jeg ekstra oppfølging av sykehuset og derfor tidlig og flere ultralyder. Skal inn neste gang om ca 2 uker.
Hehe, det vet jeg og var den jeg hadde regnet på Skrev bare feil i innlegget, endret nå Kan vi starte å skylde på ammetåke?Man regner ut fra første mensdag, ikke siste.
Men så bra de kunne se hjertet Så bra du får ekstra oppfølging Skulle ønske jeg fikk det også, etter MA…. Men jeg får ikke det…
Enig! Får prøve på det!!Det er jo veldig gode nyheter! Jeg skal ikke si at de neste ukene kommer til å gå fort, for tiden snegler seg avgårde her også. Men du kan jo gjøre som meg og få tiden til å gå ved å henge her på forumet
Jeg var hos legen 6+4 og forklarte ho at jeg var så redd for å miste. Ho sendte meg rett over gangen, og 4 minutter etter hørte jeg hjertelyd! hadde aldri trudd jeg skulle bli henvist så fort. Men, vedlig takknemlig! Tilbake uke 8+4 for å fylle ut helsekort.Skal dere på tidlig ultralyd? I tilfelle, hvor tidlig?
Selv har jeg bestilt til 7+0 og lurer på om det er litt i tidligste laget..
PrivatBestiller dere ul privat?
Eller er det igjennom sykehuset?
Har sjekket litt rundt her jeg bor, men koster 2800Privat
Det var litt dyrt, ja. De fleste tar 1500-2000 kr av de som jeg har vært borte i.Har sjekket litt rundt her jeg bor, men koster 2800
Bestiller dere ul privat?
Eller er det igjennom sykehuset?