Sandvika Ultralydjordmødrene f.eks (tror de er i Oslo og)Jeg ønsker å ta TU rundt uke 7. Men kan noen anbefale et sted å taTU i Oslo og omegn?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sandvika Ultralydjordmødrene f.eks (tror de er i Oslo og)Jeg ønsker å ta TU rundt uke 7. Men kan noen anbefale et sted å taTU i Oslo og omegn?
Familieklinikken på Majorstua har jeg vært på de to andre graviditetene og vært fornøydJeg ønsker å ta TU rundt uke 7. Men kan noen anbefale et sted å taTU i Oslo og omegn?
Du må ringe jordmordtjenesten og høre Det er ikke alle kommuner som har kommet i gang enda. Mange er ikke klar over det heller.Får tidlig ul når jeg er 7+5 grunnet assistert befruktning. Litt usikker på om jeg får den i uke 12(?) i min kommune, vet dere hvor man eventuelt kan sjekke det?
Så spennende!! En uke går fort! Men føles så den varer en evighet nå sikkertJeg fikk time om en uke
Er så SINNSYKT nervøs og blir kvalm bare jeg tenker på det!!
Gruer meg skikkelig
Ja går nok fort fram til mandag for jeg har mye å gjøre, men så er det nok verdens lengste uke etterpåSå spennende!! En uke går fort! Men føles så den varer en evighet nå sikkert
Vi har vært veldig fornøyd med Jordmorklinikken på MajorstuenJeg ønsker å ta TU rundt uke 7. Men kan noen anbefale et sted å taTU i Oslo og omegn?
Fikk svar på henvisningen kjapt (1-2 dager), men får TUL først i juli (12+1) siden de visstnok anbefaler mellom uke 11 og 13+6. Syns det er sykt lenge å venteHar blitt henvist til TUL i dag, hvor lang tid tok det før dere fikk svar på henvisningen og time? Hilsen utolmodig
Ååh, det var lenge ja hadde håpa åFikk svar på henvisningen kjapt (1-2 dager), men får TUL først i juli (12+1) siden de visstnok anbefaler mellom uke 11 og 13+6. Syns det er sykt lenge å vente
Ble henvist for en uke siden, fortsatt ikke fått time..Har blitt henvist til TUL i dag, hvor lang tid tok det før dere fikk svar på henvisningen og time? Hilsen utolmodig
Ååh kjedelig når man må vente lenge på å få time!Ble henvist for en uke siden, fortsatt ikke fått time..