Tidlig ultralyd

Jeg sprakk! Bestilte en tidlig ultralyd til 7+3 selvom jeg allerede har en time 8+6. skulle helst tatt det litt tidligere, men da kan ikke mannen bli med :hilarious: Gleder meg stort! Er fortsatt litt over 2 uker til :dead:
 
Får tidlig ul når jeg er 7+5 grunnet assistert befruktning. Litt usikker på om jeg får den i uke 12(?) i min kommune, vet dere hvor man eventuelt kan sjekke det? :)
 
Får tidlig ul når jeg er 7+5 grunnet assistert befruktning. Litt usikker på om jeg får den i uke 12(?) i min kommune, vet dere hvor man eventuelt kan sjekke det? :)
Du må ringe jordmordtjenesten og høre :) Det er ikke alle kommuner som har kommet i gang enda. Mange er ikke klar over det heller.
 
Takk for svar❤️ Da skal jeg få gjort det, var ikke tidlig ul i 2020 så dette er nytt for meg :)
 
Har blitt henvist til TUL i dag, hvor lang tid tok det før dere fikk svar på henvisningen og time? Hilsen utolmodig :happy090 :knegg:
 
Jeg fikk time om en uke :dummy:
Er så SINNSYKT nervøs og blir kvalm bare jeg tenker på det!!
Gruer meg skikkelig
 
Så spennende!! :laughing002 En uke går fort! Men føles så den varer en evighet nå sikkert:wacky:
Ja går nok fort fram til mandag for jeg har mye å gjøre, men så er det nok verdens lengste uke etterpå :hilarious:
 
Har bestilt NIPT med ultralyd uke 11. Det koster jo en del så sitter litt på gjerdet med tanke på tidlig UL før det bare for å bekrefte at det er liv. Må betale 75% av beløpet selv om testen ikke gjennomføres.. hva ville dere gjort?
 
Har blitt henvist til TUL i dag, hvor lang tid tok det før dere fikk svar på henvisningen og time? Hilsen utolmodig :happy090 :knegg:
Fikk svar på henvisningen kjapt (1-2 dager), men får TUL først i juli (12+1) siden de visstnok anbefaler mellom uke 11 og 13+6. Syns det er sykt lenge å vente :wideyed:
 
Fikk svar på henvisningen kjapt (1-2 dager), men får TUL først i juli (12+1) siden de visstnok anbefaler mellom uke 11 og 13+6. Syns det er sykt lenge å vente :wideyed:
Ååh, det var lenge ja:wacky: hadde håpa å
Få i rundt 8-9:laughing002
 
Tidlig ultralyd 8. juli, så det føles kjempelenge til! Det er jo i uke 8, og det er det gyn har sagt at jeg skal ha, så ble ikke overraska, men det er så lenge til :hilarious: Godt man har litt reiser å se frem til i mellomtiden:happy:
 
Jeg skal ta kontakt med legen, og få en henvisning. Mitt siste svangerskap endte med at jeg måtte operere ut høyre eggstokk og eggleder, så jeg vil gjerne ha en bekreftelse på at svangerskapet ligger på rett sted denne gangen.
 
Har bestilt time hoss privatklinikk, har ikke ork i kroppen til å gå via legekontoret… dem har ikke sans for å være behjelpelig..
 
Back
Topp