Jeg hadde privat tul 7+5 der alt var bra. Rett str og vi fikk høre en fin hjertelyd
Hadde hos gyn jeg bruker i dag 8+3 med henvisning fra fertlitetsklinikken da dette er ivf.
Fortalte henne at jeg var blitt er nervevrak oppi dette, med hele prosessen
Å ble tilbud gratis ul hver uke frem til uke 12 om det beroliget meg. Ikke fordi det var noe galt, for alt så veldig veldig bra ut forsikret hun meg. Både hjerte og måling (ville ikke måle hjertelyden i dag, men hun sa hun hadde trent øye som så om ting stemte, da det vist nok ikke var bra å måle hjerelyden for mye i starten. Men det blinket så fint
) .
Skulle dra hjem å tenke et par dager, å finne ut hva som var best for meg. Syns dette var veldig god oppfølgning
Hun sa jeg også kunne komme tilbake i mars for celleprøve, å da kunne vi ta en titt. Håper å kanskje få snike til meg kjønnet da, om hun klarer se det
Hadde hos gyn jeg bruker i dag 8+3 med henvisning fra fertlitetsklinikken da dette er ivf.Fortalte henne at jeg var blitt er nervevrak oppi dette, med hele prosessen
) . Skulle dra hjem å tenke et par dager, å finne ut hva som var best for meg. Syns dette var veldig god oppfølgning
Hun sa jeg også kunne komme tilbake i mars for celleprøve, å da kunne vi ta en titt. Håper å kanskje få snike til meg kjønnet da, om hun klarer se det

og ikke minst møtt forståelse . Jeg hørte også, man skal helst ikke overdrive med ultalyd og lytting før uke 12 -13,noe jeg blir fortalt fra ulike leger.

leste jeg etterpå ..Når jeg var på tul selv på onsdag så ville ikke gynekolog høre på lyden av hjerte ,- unødvendig sa hun. Lyd heler ikke bra det blir slags ekko for lille hjerte. Ul i uke 11-13 , mest anbefalt.
når det snakk om høyt ønsket barn.