Åååå! Så herlig!!! Gleder meg sånn til 2 februar, da er det vår turVi fikk se et bankende hjerte på ultralyd i dag. Hun mente også at jeg var litt lenger på vei, rundt 7+5. Forholder meg til mensbergeninger, så er 7+1 i dag![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åååå! Så herlig!!! Gleder meg sånn til 2 februar, da er det vår turVi fikk se et bankende hjerte på ultralyd i dag. Hun mente også at jeg var litt lenger på vei, rundt 7+5. Forholder meg til mensbergeninger, så er 7+1 i dag![]()

Betalte rundt 1200 før uke 10 og 1400 etter uke 11 mener jeg å huskeHvor mye betaler dere for TUL? Prøver å finne et sted i nærheten her, og er veldig forskjell på prisene!Så hva er «vanlig»?
Hadde ikke TUL privat med forrige da jeg blødde konstant frem til uke 15 og derav var på UL på sykehuset hver 14. dag. Men må nok ha en TUL nå før vi forteller familien![]()
Mye penger, men verdt det for min del!Det gikk fint, men veldig overraskende! Vi venter eneggede tvillinger (mono-mono). Risikosvangerskap mao. Gikk fra å være 6+6 til 6+2. Skal følges opp tett heretter.

Unskuld at jeg spørEr innkalt til TUL pga alder i uke 9+4.
Hadde rundt samme tid med nr 1, syntes det var en fin tid fordi knøttet hadde begynt å sparke med beina.Har heller ikke lyst til å ha for tidlig da jeg hadde rundt 7+0 sist jeg var gravid. Opplevde å se et bankende hjerte og miste samme kveld.
Hva du tror er sammenhengt mellom den ul du hadde i uke 7,og at du mistet .Oj, det var rimelig. Her koster det 1400 kr uansett hvilken uke man er i700 før uke 11, 900 etter![]()
Helt greit at du spør. Jeg tror ikke det var noen sammenheng, heldigvis. Jeg blødde ganske mye i et par dager, det var derfor jeg gikk til ultralyd. På ultralyden så alt bra ut med fosteret, men sykepleieren nevnte ikke om det så ut som en begynnende SA. Vet ikke om hun ikke var erfaren nok eller hva. Jeg var i hvert fall ikke erfaren nok til å spørre, bare lettet over å se et bankende hjerte. Så for min del var det mer den falske tryggheten som ble et ekstra slag i magen når jeg da mistet kort tid etterpå.Unskuld at jeg spørHva du tror er sammenhengt mellom den ul du hadde i uke 7,og at du mistet .
Jeg ser mange skriver om samme hendelser rundt om kring![]()
Men, for lillebolle er alt verdt det 
Hvordan går nå? Følgt med hcg osv? Er det lenge til du sku til ultralydHelt greit at du spør. Jeg tror ikke det var noen sammenheng, heldigvis. Jeg blødde ganske mye i et par dager, det var derfor jeg gikk til ultralyd. På ultralyden så alt bra ut med fosteret, men sykepleieren nevnte ikke om det så ut som en begynnende SA. Vet ikke om hun ikke var erfaren nok eller hva. Jeg var i hvert fall ikke erfaren nok til å spørre, bare lettet over å se et bankende hjerte. Så for min del var det mer den falske tryggheten som ble et ekstra slag i magen når jeg da mistet kort tid etterpå.

litt overraskende at jeg ble satt hele 9 dager tilbake da jeg har vært gjennom kunstig befruktning. 
Jeg har fått tatt hcg pga blødning dette svangerskapet. Den var heldigvis fin og blødningene ser foreløpig uskyldige ut. Hadde tenkt å kanskje bestille UL i uke 8, men er innkalt til tidlig UL i uke ni på sykehuset på grunn av alderen min, så da venter jeg heller på den. Men jeg skal til oppfølging hos lege I morgen, og jeg vet at hun har UL- apparat, så jeg har et lite håp om at hun skal tilby meg en kikk da.Hvordan går nå? Følgt med hcg osv? Er det lenge til du sku til ultralyd![]()

Oj, det var rimelig. Her koster det 1400 kr uansett hvilken uke man er i![]()
Jeg tok på Frisk-senteret. Hadde en blødning og da får man komme inn dit uten henvisning før uke 12. Jeg var da på 7+1 og ser kostet 1400 kr. Så skal jeg på tidlig ultralyd om 3 uker på Austad i Ulsteinvik. Koster 1000 kr.hvor tok du tidlig UL ? ( i Ålesund)
Hva sa det om at du ble satt så mange dager tilbake?Jeg var når jeg trodde jeg var 7+2, men viste seg at hen som lå inni der ikke var mer enn 6+0. Et bankende hjerte fikk vi se og høre så krysser fingrene for at hen vokser seg stor og fin til neste ultralyd om 3 ukerlitt overraskende at jeg ble satt hele 9 dager tilbake da jeg har vært gjennom kunstig befruktning.
![]()