Tidlig ultralyd

Jeg var på tul i uke 8 og 12, 8 var innvendig, mens 12 var utvendig. Jeg vet ikke om det var til så mye hjelp :p Tror det er ulik praksis overalt da! Jeg hadde bakovervendt livmor, vanskelig å se noe utvendig i uke 8, mens i uke 12 var det ingen problem :)

Ok takk for svar :) Da tror jeg jeg prøver meg i uke 10+x, også får jeg se hva det blir :p
 
Ok takk for svar :) Da tror jeg jeg prøver meg i uke 10+x, også får jeg se hva det blir :p

Er nok stor sannsynlighet for at det går med utvendig såppas sent :) De prøver nok det først uansett. Vet ikke om dette blir opplyst overalt da, men det kan være lurt å ikke ha tom blære, da presser den livmora litt frem! :)
 
Jeg får 1. tul i u8. Har hatt to MA i 2019, så gyn mente etter siste gang at jeg skulle kontakte direkte dit å få time i u8. Begge MA var i u8, så de ønsker å holde et øye med meg. Så får vi se om dette går bra, da.
 
Er nok stor sannsynlighet for at det går med utvendig såppas sent :) De prøver nok det først uansett. Vet ikke om dette blir opplyst overalt da, men det kan være lurt å ikke ha tom blære, da presser den livmora litt frem! :)

hihi bra tips! Da skal jeg prøve på det :D:D
 
hihi bra tips! Da skal jeg prøve på det :D:D

Men ikke drikk altfor mye, hehe! Jeg hadde så full blære at når han skulle trykke ned på magen pressa han på blæra :hilarious: Heldigvis gikk det bra! Men han måtte be meg gå og tisse, for blæra var faktisk nesten i veien :hilarious: Problemet da var at når jeg tømte blæra så kom tarmene foran og vi så ingenting - derfor gikk vi over på innvendig :) Hihi. Så lærdommen er - passe full blære er nok :rolleyes:
 
Men ikke drikk altfor mye, hehe! Jeg hadde så full blære at når han skulle trykke ned på magen pressa han på blæra :hilarious: Heldigvis gikk det bra! Men han måtte be meg gå og tisse, for blæra var faktisk nesten i veien :hilarious: Problemet da var at når jeg tømte blæra så kom tarmene foran og vi så ingenting - derfor gikk vi over på innvendig :) Hihi. Så lærdommen er - passe full blære er nok :rolleyes:

Haha :hilarious: Greit å ikke tisse på seg i stolen ja :rolleyes: Da får jeg prøve å finne en god balanse :p Ikke krise med innvendig, men litt mer styr :shy:
 
Haha :hilarious: Greit å ikke tisse på seg i stolen ja :rolleyes: Da får jeg prøve å finne en god balanse :p Ikke krise med innvendig, men litt mer styr :shy:

Hehe, ja, det er nok lurt! :D Neida, er jo ikke det, men enig i at det er litt styr. Men når man først er der så vil man jo se, så da tenker man ikke så mye over det :)
 
Nå er det bare 4 dager igjen til TUL, men herregud så sakte dagene går! Spesielt når man er sykemeldt i tillegg.... Kjenner at jo nærmere dagen kommer, jo mer usikker blir jeg. Hva om det ikke er liv der? Hvordan vil jeg reagere, ikke minst hvordan vil samboeren reagere.. Jeg er nesten mer bekymret for han, enn for meg selv. Når jeg fortalte han at det var en mulighet for det begynte han å gråte, så vil tippe han tar det 10 ganger så tungt som meg..
 
Var på TUL i dag! :) 4+2 iflg babyverdens terminkalkulator. 5+2 iflg legens mål!!

Hva baserer vi beregningene på her: uker fra EL eller siste mens?
Det er vel basert på siste mens, ja. Så bra at det så bra ut!
 
Back
Topp