Rebekka_TTA
Andre møte med forumet
Hei! Vi er blitt anbefalt tidlig ultralyd etter forrige svangerskap. Vet noen av dere når man pleier å ta TUL? Når bør jeg kontakte legen min for henvisning? Er 5+1 idag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei! Vi er blitt anbefalt tidlig ultralyd etter forrige svangerskap. Vet noen av dere når man pleier å ta TUL? Når bør jeg kontakte legen min for henvisning? Er 5+1 idag.
Jeg fikk tips her om dagen om å vente til uke 11/12, for da ser man mye mer, noen ser kjønnet allerede da også. Men så er det om man klarer å vente så lenge daHvis man skulle ta ul bare en gang før uke 19 (oul), når bør man helst gjøre det?
Den pleier som oftes og gjøre det innvendig før uke 12, men jeg har tatt kun på magen så fint da også. Ene utsalgsstedet her tar ikke innvendig ulTidlig ul blir tatt vaginalt eller utenpå? Jeg har blitt henvist til tidlig ul,da jeg har blitt gravid på pilla og ikke vet hvor langt jeg kan være.
Tidlig ul blir tatt vaginalt eller utenpå? Jeg har blitt henvist til tidlig ul,da jeg har blitt gravid på pilla og ikke vet hvor langt jeg kan være.
Takk for svarDen pleier som oftes og gjøre det innvendig før uke 12, men jeg har tatt kun på magen så fint da også. Ene utsalgsstedet her tar ikke innvendig ul
Før har de prøvd utvendig først, men som regel må de ta innvendig for å se skikkelig hvis det er tidlig.
Jeg skal også 20. januar! Håper på det sammeSkal på TUL 20. Januar, er 8+4 da, og håper på å se et bankende hjerte og litt baby
Vi får krysse fingrene! Hvor langt er du på vei da?Jeg skal også 20. januar! Håper på det samme
Jeg tror at jeg er 6+1 idag og 8+1 den 20. januar! Er spent på hva de sier om hvor langt på vei jeg er og om jeg eventuelt får noe endret termindato. Har bare hatt en mens etter avsluttet p-piller så er usikker på syklus.Vi får krysse fingrene! Hvor langt er du på vei da?
Samme her, hadde siste mens 21. November, men sykluslengden har variert litt, så ikke 100 % sikker. Men tror jeg er 8+4 da. Blir spennende å få sett miniJeg tror at jeg er 6+1 idag og 8+1 den 20. januar! Er spent på hva de sier om hvor langt på vei jeg er og om jeg eventuelt får noe endret termindato. Har bare hatt en mens etter avsluttet p-piller så er usikker på syklus.
Hvis jeg bestiller ultralyd i uke 10+x, hva er da sannsynligheten for at det blir innvendig ultralyd? Sist svangerskap fikk jeg innvendig på tul, men husker ikke hvilken uke jeg var i.. Husker bare jeg ble overraska da jeg kom dit og fikk høre det skulle være innvendig.. Har ikke så veldig lyst på det nå igjen Ikke at det er full krise, men hvis jeg kan unngå det ved å vente en uke, så gjør jeg kanskje heller det