Tidlig ultralyd

:shifty: skjønte ikke helt den selv... Ringte og hu dama bare "ja du må ha henvisning..." Eh okei?? Jævla rart da... Men da kan jeg egentlig bare vente til gynekologen min kommer fra ferie :shifty:
Jaa har vært på 3 forskjellige plasser og den var ny :p
 
Fikk bekreftet time 13.01 idag :Heartred
 
Bestilte egentlig tul til uke 7+0. Er det mulig å få sett hjerteslag før? Vet ikke om jeg klarer vente så lenge:dontknow
 
Bestilte egentlig tul til uke 7+0. Er det mulig å få sett hjerteslag før? Vet ikke om jeg klarer vente så lenge:dontknow
«Når embryoet er 22 dager gammelt (fra unnfangelsen, altså når du er 5+1), begynner det lille hjertet å slå og etter hvert pumpe væske rundt i kroppen.» fra babyverden
 
«Når embryoet er 22 dager gammelt (fra unnfangelsen, altså når du er 5+1), begynner det lille hjertet å slå og etter hvert pumpe væske rundt i kroppen.» fra babyverden

Hmm, så kanskje jeg kan bestille en uke før, til 6+0? Jeg er så ubesluttsom :wacky:
 
Hmm, så kanskje jeg kan bestille en uke før, til 6+0? Jeg er så ubesluttsom :wacky:
Hvis du er sikker på når el var kan du gjøre det, jeg skal når jeg er 6+3 :D men jenta var jeg når jeg var 5+3, da hadde hjertet akkurat begynt å slå :)
 
Hvis du er sikker på når el var kan du gjøre det, jeg skal når jeg er 6+3 :D men jenta var jeg når jeg var 5+3, da hadde hjertet akkurat begynt å slå :)

Appen sa 5.12. Jeg testet ikke, så jeg er ikke helt 100% sikker på når EL var, men vi la inn aksjer kun en gang og det var 7.12. Så EL må ha vært rett rundt hjørnet der.
 
Appen sa 5.12. Jeg testet ikke, så jeg er ikke helt 100% sikker på når EL var, men vi la inn aksjer kun en gang og det var 7.12. Så EL må ha vært rett rundt hjørnet der.
Ville ikke bestilt tidligere enn 6+0 jeg da, men det skal gå fint ;)
 
Jeg kommer til å ta rundt uke 6-7, hadde en MA i uke 13 i April og da viste det seg at fosteret måtte ha død allerede i uke 5-6 så vil ikke oppleve det igjen
 
Jeg ser den. Det er det jeg tenker også egentlig, å få en bekreftelse. Føles liksom ikke helt virkelig, selvom jeg har fått 2 positive tester...
 
Jeg er med på et forskningsprosjekt på Haukeland som følger fosterutviklingen, så jeg får ca 10 ultralyder i tillegg til ordinær ultralyd. Første er i uke 7, deretter neste i uke 13. Husker ikke hvilke uker de neste er i, men de er ganske jevnt fordelt utover.
Jeg har hatt 3 MA-er tidligere, så for meg er det betryggende med slik oppfølgning ❤
 
Jeg er med på et forskningsprosjekt på Haukeland som følger fosterutviklingen, så jeg får ca 10 ultralyder i tillegg til ordinær ultralyd. Første er i uke 7, deretter neste i uke 13. Husker ikke hvilke uker de neste er i, men de er ganske jevnt fordelt utover.
Jeg har hatt 3 MA-er tidligere, så for meg er det betryggende med slik oppfølgning ❤
Det høres fint ut og særlig siden du har vært gjennom 3 MA-er!!❤️ Jeg syns det er litt stressende å tenke at det kan skje igjen så regner med at jeg blir å betale for flere ul’er bare for å få litt ro
 
Får det automatisk hos fastlegen min på de første kontrollene :notworthy
 
Vi har egentlig bestilt tidlig ultralyd privat 17.01, er da 7+1. Men hva skal til for å få henvisning fra legen så tidlig? Er generell bekymring for fosteret grunn nok?
 
Skal på TUL 20. Januar, er 8+4 da, og håper på å se et bankende hjerte og litt baby :)
 
Vi har egentlig bestilt tidlig ultralyd privat 17.01, er da 7+1. Men hva skal til for å få henvisning fra legen så tidlig? Er generell bekymring for fosteret grunn nok?
Du kan si feks at du ikke aner hvor langt på vei du er :) Jeg skal forsøke å få en tul (utenom den private jeg skal på) så kanskje jeg kan få rundt uke 10-12 og bruke bekymring pga ma i september :)
 
Back
Topp