Tidlig ultralyd

marno95

Betatt av forumet
Skal du ta tidlig ultralyd?

eventuelt når i svangerskapet?


Kjempegøy om folk vil legge inn om sin tidlige ultralyd under her etterhvert som dere er!
 
Jeg får nok ikke tul før uti januar, da gynekologen min har ferie frem til 13/01 :rolleyes:
Vurderer å ringe de jeg var på UL hos sist og høre om de har noe ledig rett over nyttår. Vi mistet jo i uke 9 sist, så det har egentlig ikke noe å si om vi ser hjerteslag før da.. men ja. Jeg er så på pinebenken at så tidlig så mulig ja takk :hungover:
 
Jeg har lyst til å bestille tul etter uke 8. Mistet i uke 8 i våres, så vil gjerne vente til etter det denne gangen. Men har en god følelse :dummy::Heartpink
 
Jeg er litt usikker på når det blir, men antar at første ul på dia.pol blir ganske tidlig. Er 5+6 når jeg skal til legen å henvises :)
 
Skal til legen 6 januar. Da e eg 6+6. Rekner med eg blir henvist direkte da til UL og videre oppfølging. Både fordi jeg er GBP operert og MA i uke 16 i juli.
 
Forrige graviditet hadde vi TUL i uke 7 og 9. Denne gangen skal jeg prøve holde meg til en av de, også en gang i uke 12/13 på jessheim :love2
 
Håper å få rundt 13.01, er da 7+3. I følge skriv fra St. Olav skal vi ha UL i uke 7 av svangerskapet. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg lystrer beskjeder jeg får fra de som har gjort meg gravid :hilarious:
Har også lyst på en TUL i uke 12
 
Jeg skal på TUL på Spiren i uke 7. sist jeg var gravid var ikke TUL i uke 6 noen bra opplevelse, for sen utvikling. Endte med BO/MA som ble endelig bekreftet i uke 9. Håper på bedre nytt denne gangen
 
Tenkte selv å ta en TUL i uke 11, og håper å få noen bilder vi kan bruke til å «avsløre» med
 
Måtte ha henvisning, så skal til legen 2. Januar. Kan jo ta 100 år d her...
 
Hæ? Måtte du ha henvisning for å dra på privat tul?
:shifty: skjønte ikke helt den selv... Ringte og hu dama bare "ja du må ha henvisning..." Eh okei?? Jævla rart da... Men da kan jeg egentlig bare vente til gynekologen min kommer fra ferie :shifty:
 
Back
Topp