Tidlig ultralyd

Jeg lurer på å ta ny UL i uke 12. Er det noen som vet hvordan de avdekker Downs syndrom? Er det slik at de sier at barnet ganske sikkert har eller ikke har det, eller finner de tegn som kan tyde på at barnet kaaanskje har det? Jeg vil nemlig ikke vite det om det er en bitteliten sjanse for det, vil ikke ta fostervannsprøve uansett. Men vil gjerne vite det om det er helt sikkert at det er noe alvorlig galt.
Jeg tenker helt likt! Samtidig tenker jeg at jeg VIL vite det, men skammer meg over å forhøre meg for føler nesten det er tabu å snakke om :/ Jeg vet at de også kan se etter trisomier (div kromosomfeil/mangler) på ul mellom uke 11 og 13 (tror jeg)

Jeg tenker helt likt! Samtidig tenker jeg at jeg VIL vite det, men skammer meg over å forhøre meg for føler nesten det er tabu å snakke om :/ Jeg vet at de også kan se etter trisomier (div kromosomfeil/mangler) på ul mellom uke 11 og 13 (tror jeg)

Har hørt at de ikke ser etter det lengre jeg?

Jeg bestilte time i dag den 19 des, da er jeg 10 uker :)

Alt så perfekt ut :D 17 mm langt, hjerterytme på 174!!! Syyyykt letta :) lite symptomer trenger visst ikke å bety noe!

Oj... Så morsomt! Gratulerer Mikrogram <3

Back
Topp