Så SpennendeSkal på ul i dag uke 9 i dag. Gleder meg, men er også redd for MA..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så SpennendeSkal på ul i dag uke 9 i dag. Gleder meg, men er også redd for MA..
Jeg tenker helt likt! Samtidig tenker jeg at jeg VIL vite det, men skammer meg over å forhøre meg for føler nesten det er tabu å snakke om :/ Jeg vet at de også kan se etter trisomier (div kromosomfeil/mangler) på ul mellom uke 11 og 13 (tror jeg)Jeg lurer på å ta ny UL i uke 12. Er det noen som vet hvordan de avdekker Downs syndrom? Er det slik at de sier at barnet ganske sikkert har eller ikke har det, eller finner de tegn som kan tyde på at barnet kaaanskje har det? Jeg vil nemlig ikke vite det om det er en bitteliten sjanse for det, vil ikke ta fostervannsprøve uansett. Men vil gjerne vite det om det er helt sikkert at det er noe alvorlig galt.
Jeg tenker helt likt! Samtidig tenker jeg at jeg VIL vite det, men skammer meg over å forhøre meg for føler nesten det er tabu å snakke om :/ Jeg vet at de også kan se etter trisomier (div kromosomfeil/mangler) på ul mellom uke 11 og 13 (tror jeg)
Hmm, ok. Har allerede bestilt UL på Volvat for å se dette om det er noe i uke 12, og det ble ikke sagt noe på det fra Volvats side i tlf.. Jaja Håper uansett jeg gpr UL via lege!Har hørt at de ikke ser etter det lengre jeg?
Tolv timer igjen til tidlig ul! er da 8+2.