Tidlig ultralyd

Jeg hadde en MA tidlig i høst. Mistet den i uke 13, men hadde antagelig vært død siden uke 7. Ringte legen og fikk henvisning til tidlig ul denne gangen. Er konstant bekymret. Har fått time når jeg er i uke 7.

Har hatt 3 aborter tidligere så har fått time 14 november☺ da er jeg mellom 7 og 8 uker..

når dere sier uke 7, er det mors uke 7 eller barnets uke 7?
hadde en SA som endte med utskraping i uke 9 før jeg ble gravid med jentungen....
fikk tidlig ul pga det, tenker jeg også vil prøve å få tidlig ul denne gangen...

Var på tidli ul i dag (6+4) og fikk da se at det var en liten prikk der inne pluss plommesekk og at den lå der den skulle og ikke minst høre hjertelyd - fantastisk lettelse :):smiley-angelic003

Så kjekt å høre :)

Vil også dra på tidlig UL, men vet ikke om hvordan jeg regner ut. Jeg er i uke 6, mens fosteret er 4uker...

Har ikke bestemt meg helt enda om jeg vil...

Jeg tenkte jeg skulle det:) er verdt prisen tenker jeg:D

Vi tenkte å fortelle svigers det den 29 nov. Vet at jeg ikke er så langt på vei, men svigerfar har fylt 60 år og skal ha selskap. Tenkte der var en bra bursdagsgave å fortelle at han skal bli bestefar;)

Hvorfor ikke? Bare nysgjerrig altså, helt ok at andre ikke vil! ;)

En del av meg vil egentlig, men så blir jeg litt usikker.
Mistet i august da jeg var i uke 11, og syntes det hjalp meg psykisk at jeg ikke hadde sett at det var noe der.
På en annen side kan det jo være greit, om det skulle vise seg å være en MA f.eks.
Men jeg har jo uansett doppler da, så jeg kommer vel til å lete etter hjertelyden på et eller annet tidspunkt før uke 11 uansett...

Tenkte å bestille tidlig ul til om ca 3 uker. Da slår hjertet, og da går det bra i 95% av tilfellene.

Ja jeg "må", da jeg hadde exu for 6 mnd siden. Så håper på at alt er som det skal denne gangen :)

Jeg skal i uke 9. Vil se det bankende hjerte før de fleste får vite det.. Koster en god tusenlapp, men det er det verdt!

Jeg blir å be om tidlig ultralyd, kanskje rundt uke 7-8, da jeg har brukt hormoner som kan øke sjanse for tvillinger :Heartpink

Eg tror eg og så vil ta tidlig ul. Sånn drt går opp for meg at eg er gravid. Å for å sjekke om det er 1 eller flere foster inni der.

Var på tidlig UL i dag, 6+3 :) Dette er ett prøverørsbarn, så får det gjennom sykehuset ;)

Det var kjempe herlig og nå har det gått mere opp for meg, kan slappe av og nyte tiden framover mere :D

Skal på ny i desember, da jeg er 11+2, gleder meg allerede :D

Back
Topp