Tidlig ultralyd

ch1987

Flørter med forumet
Noen som har tenkt til å dra på privat tidlig UL for å bekrefte hjertelyd hos foster? Jeg har veldig lyst til dette, føler at jeg roer meg litt mer når jeg har hørt at hjertet slår. Når er man sikret at hjertet slår? Etter uke 6?

spennende
Skal du gjøre det privat eller ?
begynner ikke hjertet slå i uke 5.6?
de fleste går på tidlig ul ca uke 7-8-
Har ikke vært på det med noen av mine barn. tror ikke jeg skal det denne gangen heller.:)

Satser på det ja :-) om jeg blir gravid nå så har jeg allerede time :-P men om ikke så blir jeg nok å bestille time til rundt uke 7 :-)

Jeg har veldig lyst til å dra tidlig :) har en venninne som dro i uke 6 og sa dette var veldig beroligende! Men det er kanskje mest vanlig i uke 7-8? :)

Jeg var i uke 9 m eldste, med nr 3 hadde fastlegen apparat så han tok det på hver kontroll :) I tillegg gikk jeg på adi-pol på Riksen for overvektige så ble nesten lei av ul til slutt.
skal til min fastlege i morgen og tror han og har apparat, men da vil han vel kun se om det er noe i fosterposen, eller hva den heter. Hjertet skal begynne og slå neste uke hos meg. Bestiller nok en privat ul uka etter, altså uke 7 :)

Tror jeg ville ventet til uke 7 i tilfellet :) er fort gjort at fosteret er litt yngre enn hva man tror, og da er det veldig dumt å komme i uke 6 og bli skuffet/redd for at hjertet ikke banker enda :( vi damer har nok bekymringer i svangerskapet om ikke vi skal få enda fler.. Hehe

Ja, det vil jeg! Jeg mistet tidligere og derfor er jeg kanskje litt mer redd enn det jeg burde..

Jeg har også tenkt på tidlig ultralyd. Hadde en MA som ble oppdaget da jeg var nesten 12 uker på vei sist (hadde vært dødt i et par uker), så har lyst til å følge opp litt mer denne gangen. Vet ikke når vi skal bestille til; tenkte egentlig rundt uke 12.

Sist var jeg i uke 7 og kommer til å dra i uke 7 denne gangen også :)

Skal gå til gynekolog hele svangerskapet pga habituell aborter så da blir det nok tidlig ultralyd☺

Definitivt! Etter MA sist blir det en nødvendighet for at jeg skal kunne slappe av:) skal høre med legen om jeg kan få henvisning til uke 8 så kan jeg betale for en selv i uke 12:)

Tok en tidlig ultralyd sist i uke 9, tenker å gjøre det samme denne gangen :)

Sniker fra februar! :) jeg hadde tidlig ul i uke 5, da var det for tidlig å se hjerte slå, men fra uke 6 kan du det :)

Jeg har også lyst, men må man ta det privat? Jeg har jo ingen grunn til å få en henvisning fra legen :) var aldri noen tanke en gang forrige svangerskap. men hadde vært veldig beroligende å få sett at alt er bra.

Jeg har også lyst, men må man ta det privat? Jeg har jo ingen grunn til å få en henvisning fra legen :) var aldri noen tanke en gang forrige svangerskap. men hadde vært veldig beroligende å få sett at alt er bra.

Må ta det privat ja. Kan koste litt. Han jeg skal til tar 1200,-. Når jeg skal i uke 12 tar jeg hos noen andre, de tar 1400,- men da får du finere bilder.

Back
Topp