**Tidlig ultralyd**

Var til legen i dag pga en liten blødning i helga (har stoppet heldigvis!), skal tilbake om en uke og han sa at avhengig av blodprøver vil han kanskje henvise til tidlig ul. Han sa det var en fordel å vente litt lenger uansett, fordi det kan være vanskelig å få gode svar enda :)

Nå har jeg vært på UL og for første gang sett og hørt et bankende hjerte! <3 kanskje det faktisk går bra denne gangen? Tør ikke helt å tro på det enda.

Kor langt var du på vei? Eg vurderer UL (privat) neste veke eller veka etter.. Då er eg 6-7 veker på veg. Vil berre forsikre meg om at hjertet slår og alt er bra, liksom! Siden eg nesten ikkje har symptom heller, så vil eg berre se at den er der.. :)

Stemmer det at viss hjertet slår og alt er greit, så er det mindre sjans for SA/MA? :o

Jippi! Skal på tildig ultralyd 25 mars! Litt under en mnd til :D <3 Da er jeg 11 + 5

Har fått innkalling t 2.april, då e eg ca 12 veke :)

Men forhåpentligvis får eg ein i neste veka om eg fortsett å blø, sånn at di finne ut koffor eg blør :)

Jeg var 7+1, det hjalp mye, er ikke like engstelig lenger nå. Også godt å få bekreftet at det faktisk er noe der. Skal tilbake om to uker for å se at det utvikler seg normalt. Gyn sa at jeg sannsynligvis bare har hatt uflaks tidligere. (1 MA og 1 SA på et halvår)

Endelig kom brevet jeg har venta på, time til tidlig UL, førstkommende onsdag siden jeg har gått på piller og dette ikke var planlagt så har vi virkelig ingen anelse om termin. Dette blir spennende!

Torsdag 6 mars er det min tur, er da 8+3, tror jeg...spent å se hvor mye datoen blir endret :)

Jeg småblør hele tiden...tatt vanlig GU og ingen abort på vei, men fikk likevel henvisning til tidlig UL. Skal neste fredag, da er jeg akkurat 7 uker på vei...tror jeg.

Sent from my iPad using BV Forum

Vi fikk innkallelse i dag til 12.03, men det var veldig tidlig timen var så vi får høre med de om vi kan få en litt senere på dagen. Tar 3,5 time å kjøre. Har ikke lyst å stå opp kl 4 om natta. Så var det dumt i forhold til mannen sin jobb, men han skulle høre om han kunne få fri. Er veldig spent. Nå er det bare å finne barnevakt for guttungen, vil ikke han skal være med tilfelle det er noe gale.

17 mars. Nesten 12 uker

Sent from my SM-T310 using BV Forum mobile app

Jeg var på privat tidlig ul 1 mars, etter eget valg grunnet mage års forsøk på å bli gravid og aborter. Var da 6+1-2, fikk se en vakker ert på 4,5 mm med bankende hjerte, og høre hjerteslagene, 109 pr minutt for første gang i mitt liv, fantastisk :Heartbigred

Back
Topp