Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tok det privat. Så lenge å vente om jeg blir henvist av legen...Litt på siden kanskje, men går dere privat eller har dere fått henvisning fra lege? Jeg vil så gjerne ha tidlig UL pga SA forrige gang, men er litt redd for å spørre![]()
Litt på siden kanskje, men går dere privat eller har dere fått henvisning fra lege? Jeg vil så gjerne ha tidlig UL pga SA forrige gang, men er litt redd for å spørre![]()
Kjenner meg veldig igjen i det du skriver! Jeg skal på ul 28/2 er da 8+1... Veldig skeptisk til hva som møter meg etter at jeg også mista i uke 10 sist...Jeg har time den 3.mars, da er vi 8+1 på vei. Er livredd for hva jeg kommer til å se, i og med at jeg mistet i uke 10 sist. Ønsker virkelig denne lille spiren inn i livet vårt nå.. <3
Kjenner meg veldig igjen i det du skriver! Jeg skal på ul 28/2 er da 8+1... Veldig skeptisk til hva som møter meg etter at jeg også mista i uke 10 sist...
Oi, da ønsker jeg deg veldig mange lykke til! Krysser fingre og tær for degSå håper jeg det går bedre for oss begge to denne gangen!
![]()
Vi betaler ca 1300 krHvor mye koster det å ta en privat ul?![]()
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Hvor langt på vei var du på ultralyden?Har hørt og sett hjerteslag....helt utrolig![]()