**Tidlig ultralyd**

Jeg skal på tidlig UL snart.. får tidspunkt i morgen tidlig... gruer meg

Jeg skal privat 13. mars. Ca 12 uker på vei. Jeg hadde en spontanabort for noen måneder siden i uke 10, hadde da vært på UL i uke 8 "bare for å se at det var liv". Alt så fint ut, og følte da jeg fikk en litt falsk trygghet, og det ble sårere å miste enn om jeg ikke hadde sett det. Så nå venter vi, det kjennes riktig :) Med førstemann hadde jeg tilgang på ultralydapparat der jeg jobbet, så jeg så han fra ca uke 8-9 ved utvendig UL på meg selv :D Det var stas!

Jeg skal ta privat 21 mars. Da er jeg 11+6. Det er vel fire uker til akkurat i dag gitt. Gleder meg.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg har fått ny time 7.mars, og da er jeg 8+6. For å sjekke ut en blodansamling på livmorveggen. Håper på å se at lille mini har blitt større <3

Var hos gynekolog da jeg var 4+3 ved en tilfeldighet,da ble det en liten UL som viste at livmoren vokste og en liten fostersekk. En uke fra den dagen mente han at hjertet skulle begynne å slå,det vil si ca nå! Spennende :) Utover det så blir det en 12 ukers UL 9. april for å sjekke at alt er bra evnt :)

Gleder meg til jeg skal på tidlig UL :-) Skal til jordmor på mandag, så får dato da ;-)

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Jeg har time den 3.mars, da er vi 8+1 på vei. Er livredd for hva jeg kommer til å se, i og med at jeg mistet i uke 10 sist. Ønsker virkelig denne lille spiren inn i livet vårt nå.. <3

Jeg har time den 3.mars, da er vi 8+1 på vei. Er livredd for hva jeg kommer til å se, i og med at jeg mistet i uke 10 sist. Ønsker virkelig denne lille spiren inn i livet vårt nå.. <3
Kjenner meg veldig igjen i det du skriver! Jeg skal på ul 28/2 er da 8+1... Veldig skeptisk til hva som møter meg etter at jeg også mista i uke 10 sist...

Sent from my iPhone using BV Forum

Kjenner meg veldig igjen i det du skriver! Jeg skal på ul 28/2 er da 8+1... Veldig skeptisk til hva som møter meg etter at jeg også mista i uke 10 sist...

Oi, da ønsker jeg deg veldig mange lykke til! Krysser fingre og tær for deg :-) Så håper jeg det går bedre for oss begge to denne gangen! :-)

Hvor mye koster det å ta en privat ul? :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg skal på ultralyd 13 mars, er da 7+1 :)

Har hørt og sett hjerteslag....helt utrolig :D

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    198,3 KB · Visninger: 35
Back
Topp