**Tidlig ultralyd**

Var på privat ul i går for å få fred siden jeg blør litt og det var helt fantastisk!! Verdt hver eneste krone og jeg bestilte ny time om en mnd men nå har det begynt å gjøre litt vondt også så mulig det blir før :S
<3<3<3
ImageUploadedByBV Forum1395350165.275854.jpg


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Var på privat ul i går for å få fred siden jeg blør litt og det var helt fantastisk!! Verdt hver eneste krone og jeg bestilte ny time om en mnd men nå har det begynt å gjøre litt vondt også så mulig det blir før :S
<3<3<3
Vis vedlegget 54329


Sent from my iPhone using BV Forum
Så fiin liten tass! :D
 
Var på privat ul i går for å få fred siden jeg blør litt og det var helt fantastisk!! Verdt hver eneste krone og jeg bestilte ny time om en mnd men nå har det begynt å gjøre litt vondt også så mulig det blir før :S
<3<3<3
Vis vedlegget 54329


Sent from my iPhone using BV Forum
Åh se! Hvor langt er du på vei? :D

-Taster fra appen-
 
11 uker akkurat :D gleder meg såå til neste gang ^^, ;D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi skal på tirsdag!! Wee gleder meg såå :D
 
Jeg var på ultralyd i uke 8 og da fikk vi plutselig se to bankende hjerter. Veldig spennende å se og det ble bare enda mer virkelig at vi skal bli foreldre i oktober. :)
 
Jeg har vært i dag :) Fikk se en sprell levende liten tass. Alt var fint og termin ble framskyndet med to dager til 12+1. Er så lykkelig :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg var på tidlig UL i uke 7+5 som er veldig lenge siden nå, men da fikk jeg se et bankende hjerte og to armer og ben som sprellet som bare det. Gleder med mye til ordinær UL, bare så dumt at det er så lenge til :p
 
Skal 2 april :D er da 10+1 :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Var på tidlig UL i dag (11+0) og fikk se et bankende hjerte og en aktiv liten smurf :) Herlig!!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Var på privat ul i går for å få fred siden jeg blør litt og det var helt fantastisk!! Verdt hver eneste krone og jeg bestilte ny time om en mnd men nå har det begynt å gjøre litt vondt også så mulig det blir før :S
<3<3<3
Vis vedlegget 54329


Sent from my iPhone using BV Forum

Så fin baby :)
 
Har blitt henvist til tidlig ul i uke 12, men de hadde ikke fått henvisningen, så jordmor skulle sende en ny...:p er 12 uker i påsken...kanskje jeg ikke får før etter det?:(


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi var i uke sju og skal tilbake i uke ti... Føles om en evighet siden vi var der i uke sju, så spent på om alt er i roen til uken
 
Back
Topp