**Tidlig ultralyd**

Er det noen her som har lege som tar UL? Vet at han har en sånn maskin men trodde jeg måte til gyn for den type UL. Blir spennende å se hva han får til. :)

Jeg skal på tidlig ultralyd den 4/3:) Da er jeg 8+1:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Forhåpentligvis om ca 3,5 uke, kommer an på hvor raskt henvisningen går.. Er da ca 9 uker, meeen... Stor sann at tiden jeg er på vei blir endret.. Kommer tilbake til nærmere tidspunkt :)

15 mars skal vi :-) er da rundt 11 veker :-D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Er det noen her som har lege som tar UL? Vet at han har en sånn maskin men trodde jeg måte til gyn for den type UL. Blir spennende å se hva han får til. :)
Min tar ul gratis. Men det er bare utvendig, så ikke like tidlig som gynekologen.

Appen <3

Skal ta en tidlig UL no mand. 17.febr. Da er vi i Bergen på tur. Er da ca 11+2, håper allt er ok. Kjenner eg gruer meg...

26 mars, er da 11+4 ca :-)

Hvor tidlig kan en egentlig få komme på ul, tenker i forhold til at de skal se noe?

Fra uke 6 ser man hjerteaktivitet. Vil du se en baby, så vent til du er nærmere 12 uker :)
Ok takk jeg har ikke så stort behov for å se babyen så tidelig, men er så redd for å miste igjen at jeg tenger å slappe av og vite at ting går som det skal. Skal høre med legen i morgen.

Skal på ultralyd den 12. mars på Riksen, Da er jeg 7+3 uker på vei.

Da har jeg og blitt henvist til tidlig ul. legen sa jeg hadde rett på det, men hun ville jeg skulle vente til jeg var 9 uker på vei. Får time når hun fant ut om jeg kunne komme til et annet sykehus en det jeg egentlig tilhører.

Back
Topp