Er det noen her som har lege som tar UL? Vet at han har en sånn maskin men trodde jeg måte til gyn for den type UL. Blir spennende å se hva han får til. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det noen her som har lege som tar UL? Vet at han har en sånn maskin men trodde jeg måte til gyn for den type UL. Blir spennende å se hva han får til.![]()
Min tar ul gratis. Men det er bare utvendig, så ikke like tidlig som gynekologen.Er det noen her som har lege som tar UL? Vet at han har en sånn maskin men trodde jeg måte til gyn for den type UL. Blir spennende å se hva han får til.![]()
Fra uke 6 ser man hjerteaktivitet. Vil du se en baby, så vent til du er nærmere 12 ukerHvor tidlig kan en egentlig få komme på ul, tenker i forhold til at de skal se noe?
Ok takk jeg har ikke så stort behov for å se babyen så tidelig, men er så redd for å miste igjen at jeg tenger å slappe av og vite at ting går som det skal. Skal høre med legen i morgen.Fra uke 6 ser man hjerteaktivitet. Vil du se en baby, så vent til du er nærmere 12 uker![]()