Tidlig ultralyd (nedtelling, oppdatering og bilder)

Eg er 11+5 på otul, litt spent på om eg får innvendig eller utvendig ul med tanke på at det står at alle ul før uke 12 gjøres innvendig :dead: Orker ikkje ein så LANG ul innvendig o_O
 
Eg er 11+5 på otul, litt spent på om eg får innvendig eller utvendig ul med tanke på at det står at alle ul før uke 12 gjøres innvendig :dead: Orker ikkje ein så LANG ul innvendig o_O
Jeg fikk utvendig, 11+4 :) Tror de ser an mtp overvekt osv, er lettere om man er slank så tidlig!
 
Jeg fikk utvendig, 11+4 :) Tror de ser an mtp overvekt osv, er lettere om man er slank så tidlig!

Er slank, men har allerede fått litt mage så er spent(ikkje gått opp i vekt)
 
Eg er 11+5 på otul, litt spent på om eg får innvendig eller utvendig ul med tanke på at det står at alle ul før uke 12 gjøres innvendig :dead: Orker ikkje ein så LANG ul innvendig o_O
Jeg fikk utvendig denne uka, 10+4, men det var privat da, men man så godt hva som var hva :)
 
Jeg er opp +5 og ser 6mnd gravid ut, livmoren lå helt opp til navlen :schocked028 Så det går sikkert fint for deg og!

Pjooo, men da går det nok greit. Men var livmoren så langt opp altså ! Eg har ikkje skjønt koffor magen er så stor allerede, men da har gjerne livmora vokst mye.
 
9 dager til TOUL! Da er jeg allerede 13+3, så er også spent på om det er mulig å se kjønnet (som flere andre her nevner) :happy: Vet noen hvor vanlig det er at de opplyser om det så tidlig? Har jo hørt om tilfeller hvor de har sagt feil kjønn så tidlig, så mulig de unngår å nevne noe slik at de ikke sier feil?
 
9 dager til TOUL! Da er jeg allerede 13+3, så er også spent på om det er mulig å se kjønnet (som flere andre her nevner) :happy: Vet noen hvor vanlig det er at de opplyser om det så tidlig? Har jo hørt om tilfeller hvor de har sagt feil kjønn så tidlig, så mulig de unngår å nevne noe slik at de ikke sier feil?
Jeg var på Lillehammer og der opplyste de ikke om kjønn på TOUL :)
 
Jeg har også vært! Tvillingen som døde er absorbert og ikke til fare for den som ligger igjen. Alt ser bra ut!
Hun ville ikke opplyse om kjønn siden det ser så likt ut og man gjerne får kontrabeskjed noen uker etter. Men noen velger å opplyse om det hvis de føler seg sikre (i følge jordmor).
 
Back
Topp