Tidlig UL

Jeg bestilte privat, så var på TUL i dag.
Trodde jeg var ca 8 uker på vei, men vi fikk se et bankende hjerte og mål etc tydet på at jeg er ca 6+4.
Litt kipt å bli satt tilbake, likevel er jeg ekstremt glad for at mål og slag pr minutt stemte overens om fosteret er mellom uke 6-7. <3
 
Var til tidlig ultralyd på torsdag og alt så bra ut. Han brukte riktignok 3 minutter og målte ikke noe , så ble litt skuffa. Men- det viktigste var at hjertet slo og det var en liten Bamsemums inni der... skal tilbake i uke 9. Tror det var 12 mai.
Var du privat eller offentlig? 3 min og ingen måling hørtes veldig uprofesjonelt ut spør du meg?
Heldigvis er det uansett godt å se et bankende hjerte <3 :D
 
Var du privat eller offentlig? 3 min og ingen måling hørtes veldig uprofesjonelt ut spør du meg?
Heldigvis er det uansett godt å se et bankende hjerte <3 :D
henvist av det offentlige pga ivf... men han er privat. Men ble litt skuffa for med første mann fikk jeg så grundig sjekk/måling..skal be han sjekke litt bedre på 9 uker[emoji848]
 
Jeg bestilte privat, så var på TUL i dag.
Trodde jeg var ca 8 uker på vei, men vi fikk se et bankende hjerte og mål etc tydet på at jeg er ca 6+4.
Litt kipt å bli satt tilbake, likevel er jeg ekstremt glad for at mål og slag pr minutt stemte overens om fosteret er mellom uke 6-7. <3

Jeg ble satt tilbake over en uke i forrige svangerskap, og det stemte ikke! Så stol heller på din egen menstermin frem til OUL. Det er vanskelig å måle presist så tidlig:)
 
24.04 (henvisning fra lege) 7+4
08.05 (oppfølging gyn.) 9+4
30.05 (privat - hadde i utgangspunktet bare tenkt å gå på denne) 12+5
 
I dag fikk jeg se et hjerte som banket raskere enn forrige TUL, og tilløp til hender og føtter. Stas :) Terminen satte legen til 31. desember, så protesterte jeg litt siden det var ca en mnd for seint, så da fant hun ut at det var 31. november :laughing002
 
Skal på TUL imorgen, da er jeg 7+4, så kjenner jeg gru gleder meg. Er første gangen jeg er gravid, etter 8 år med ivf så satt den endelig. Så håper og trur på gode nyheter i morgen og at vi får sett ett bankende hjerte❤️☺️
 
Idag var vi på TUL og fikk se et bankende hjerte og hjerteslag på 171! [emoji7] Og alt såg normalt ut! Så spennende og gledelig [emoji4]
Så kjekt Hvor mange uker er du på vei nå?
Vi lurer på om vi skal ta ultralyd den 16 mai slik at vi forteller det til foreldrene våres på 17.mai frokost ❤️ Han reiser jo på fiske bare noen dager etterpå og skal være vekke i ca 7 uker på fiske. Perfekt mulighet når de først er samlet før han reiser og vi får muligheten til å fortelle det sammen. Når han kommer hjem igjen er eg jo nesten 16 uker på vei og umulig å skjule!
 
Var på TUL idag, men fikk ikke se noe hjerte bank❤️❤️ Kan det være for tidlig? Tok HCG prøve idag og skal tilbake på mandag for nye prøver og ultralyd Håper virkelig vi ser hjerte slå på mandag. Er 7+4 idag. Dette er ett ivf forsøk, fikk satt inn ett fryst blasto egg❤️
 
Så kjekt Hvor mange uker er du på vei nå?
Vi lurer på om vi skal ta ultralyd den 16 mai slik at vi forteller det til foreldrene våres på 17.mai frokost [emoji173]️ Han reiser jo på fiske bare noen dager etterpå og skal være vekke i ca 7 uker på fiske. Perfekt mulighet når de først er samlet før han reiser og vi får muligheten til å fortelle det sammen. Når han kommer hjem igjen er eg jo nesten 16 uker på vei og umulig å skjule!

Åh det var en kjempegod ide å fortelle det på 17.mai [emoji7] Så innmari stas å fortelle det over frokosten!! Og kanskje greit å fortelle hvorfor man ikke kan drikke champagne [emoji6] Hehe.

Vi skal på hytta med foreldrene mine i helgen men er veldig usikker på om vi skal fortelle det nå eller vente til det har gått 12 uker, er så nervøs om noe skal skje innen den tid selv om sannsynligheten er liten. Er 9+2 idag (ifølge ultralyden).
 
Var på TUL idag, men fikk ikke se noe hjerte bank❤️❤️ Kan det være for tidlig? Tok HCG prøve idag og skal tilbake på mandag for nye prøver og ultralyd Håper virkelig vi ser hjerte slå på mandag. Er 7+4 idag. Dette er ett ivf forsøk, fikk satt inn ett fryst blasto egg❤️

Det kan være enda litt tidlig, fikk de tatt mål av embryoet? Krysser fingrene for at alt er i skjønneste orden på mandag! :Heartred
 
Så kjekt Hvor mange uker er du på vei nå?
Vi lurer på om vi skal ta ultralyd den 16 mai slik at vi forteller det til foreldrene våres på 17.mai frokost ❤️ Han reiser jo på fiske bare noen dager etterpå og skal være vekke i ca 7 uker på fiske. Perfekt mulighet når de først er samlet før han reiser og vi får muligheten til å fortelle det sammen. Når han kommer hjem igjen er eg jo nesten 16 uker på vei og umulig å skjule!

Åå, det skal vi også gjøre! Skal på ny TUL i uke 12, den 15 mai, og da blir det så vi forteller det den 17 mai:) Hvor langt er du på vei den 17 mai? Enig i at det uansett er en perfekt anledning om mannnen skal være borte så lenge! :Heartred
 
Det kan være enda litt tidlig, fikk de tatt mål av embryoet? Krysser fingrene for at alt er i skjønneste orden på mandag! :Heartred


Nei hun nevnte ikke noe mål,eneste hun sa var at det virket mindre til å være 7 uker❤️ Men er bare å krysse alt som kan krysses på mandag
 
Back
Topp