Tidlig UL

Turbo

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Desemberlykke 2018
Jeg får ikke noen hendvisning til tul, så får betale det selv... da kan man jo like godt ta det når det passer best.

Jeg har epilepsi, så her er de pålagt å sjekke.
Men det hadde vært det beste for meg også, på kvelden..

Turbo

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Desemberlykke 2018
Jada, men vil gjerne inn denne uka, for å se om det er liv [emoji85] hadde ei lita blødning forrige onsdag så ble veldig nervøs men hcg stiger som den skal:.:

Da skjønner jeg du vil inn før.. men godt hcg stiger! Godt tegn

Ønskedrøm2018

Andre møte med forumet
Time til TUL i ettermiddag! Så nervøs og spent. Forberedt meg selv på dårlig nyheter, så jeg kanskje ikke blir fullt så knust dersom det viser seg å ikke være noe liv :/

Molina

Blir kjent med forumet
Time til TUL i ettermiddag! Så nervøs og spent. Forberedt meg selv på dårlig nyheter, så jeg kanskje ikke blir fullt så knust dersom det viser seg å ikke være noe liv :/

Masse lykke til ❤❤❤. Satser på alt er i skjønneste orden

Molina

Blir kjent med forumet
Tidlig UL idag. Var ganske så spent og nervøs :woot:.
Alt såg heldigvis fint ut :Heartred Blei satt fram 3 dagar; til 12+2. Men avventer litt enno og holder meg til menstermin foreløpig :happy:

Hoppetau

Gift med forumet
Sommerfuglene 2017
Novemberlykke 2018
Desemberlykke 2018
Novemberlykke 2022
Noen som kan anbefale noen som har åpent på kveldstid i Osloområdet? Føler ikke jeg kan ta mer fri fra jobb enn jeg allerede må.

Krepsen89

Gift med forumet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Februarlykke 2016
Desemberlykke 2018
FebbisBebbis2021 ❄️
Da har vi vært på TUL og den lille sprellet rundt og bokset med armene [emoji7] herlig.

sengepolka

Elsker forumet
4 juni 12+6

Lita-go

Elsker forumet
Desemberlykke 2018
Septemberlykke 2021
Noen som kan anbefale noen som har åpent på kveldstid i Osloområdet? Føler ikke jeg kan ta mer fri fra jobb enn jeg allerede må.

Jeg var på Oslo jordmor og kvinnesenter i går kveld. Var veldig fornøyd der.

trina

Gift med forumet
Desemberlykke 2018
Hadde tidlig ul rundt uke 9, ny ultralyd nå på tirsdag, 19. Juni.:)

Topp