Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ul 27.4, 8+6
Var på tidlig ultralyd mandag 16 april, var da 6+3 og jeg fikk se 2 bankende hjerter![]()

Var på tidlig ultralyd mandag 16 april, var da 6+3 og jeg fikk se 2 bankende hjerter![]()
Hvor går dere på TUL i Oslo, og hva koster det?
Så moro! Har dere mange tvillinger i familien?Var på tidlig ultralyd mandag 16 april, var da 6+3 og jeg fikk se 2 bankende hjerter![]()
Hva er fordelene med å ta tidlig ul? Får man vite mer enn på vanlig ul?
Gratulerer så myeså utrolig gøy! Var det forventet eller en stor overraskelse?
Det var kanskje litt forventet, ettersom vi har gjort ivf forsøk og satt inn to egg. Men vi har også satt inn 2 egg før og da satt ingen seg, så tenkte vel ikke at jeg kunne være så heldig at begge to satt seg - men det gjorde de 

Så moro! Har dere mange tvillinger i familien?![]()
jeg skulle vært tvilling selv, og vi har faktisk flere litt lengre bak i familien som er tvillinger, men dette var ikke helt tilfeldig da - vi har gjort ivf forsøk og satt inn 2 egg. Men ble allikevel ganske overrasket, for vi har satt inn 2 egg på et tidligere forsøk og der resulterte ikke i noe, så tenkte ikke at jeg skulle være sååå heldig at begge eggene festet seg 

Å så utrolig gøy❤ Godt og høre at alt er fint❤
nå er det bare å krysse fingrene for at det fortsetter slik