Tidlig UL

En tråd i 'Desember 2018' startet av SiljeDiljeVilje, 8 Apr 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. B.K Blir kjent med forumet

Ja fantastisk:love7

2. Regnbue1995 Blir kjent med forumet

Jeg bestilte privat, så var på TUL i dag.
    Trodde jeg var ca 8 uker på vei, men vi fikk se et bankende hjerte og mål etc tydet på at jeg er ca 6+4.
    Litt kipt å bli satt tilbake, likevel er jeg ekstremt glad for at mål og slag pr minutt stemte overens om fosteret er mellom uke 6-7. <3

• Liker Liker x 4
    • Hjertelig Hjertelig x 2
  3. smilejenta78 Glad i forumet Oktoberskattene 2015 Desemberlykke 2018

Var til tidlig ultralyd på torsdag og alt så bra ut. Han brukte riktignok 3 minutter og målte ikke noe , så ble litt skuffa. Men- det viktigste var at hjertet slo og det var en liten Bamsemums inni der... skal tilbake i uke 9. Tror det var 12 mai.

• Liker Liker x 4
  4. Regnbue1995 Blir kjent med forumet

Var du privat eller offentlig? 3 min og ingen måling hørtes veldig uprofesjonelt ut spør du meg?
    Heldigvis er det uansett godt å se et bankende hjerte <3 :D

5. smilejenta78 Glad i forumet Oktoberskattene 2015 Desemberlykke 2018

henvist av det offentlige pga ivf... men han er privat. Men ble litt skuffa for med første mann fikk jeg så grundig sjekk/måling..skal be han sjekke litt bedre på 9 uker[emoji848]

• Liker Liker x 1
  6. Silje_V Glad i forumet Desemberlykke 2018 August 2018

Jeg ble satt tilbake over en uke i forrige svangerskap, og det stemte ikke! Så stol heller på din egen menstermin frem til OUL. Det er vanskelig å måle presist så tidlig:)

7. Amandaa11 Forumet er livet

7 mai skal jeg. Da er jeg 7+4

• Informativ Informativ x 1
  8. Cathrin Blir kjent med forumet

15 mai har jeg, da er jeg 7+4[emoji4]

9. 010000100 Forelsket i forumet Sommerfuglene <3

24.04 (henvisning fra lege) 7+4
    08.05 (oppfølging gyn.) 9+4
    30.05 (privat - hadde i utgangspunktet bare tenkt å gå på denne) 12+5

10. Ceczy2 Betatt av forumet

Samme dag som deg og 7+4 den dagen:happy:

11. Katch Glad i forumet Desemberlykke 2018 FebbisBebbis2021 ❄️

I dag fikk jeg se et hjerte som banket raskere enn forrige TUL, og tilløp til hender og føtter. Stas :) Terminen satte legen til 31. desember, så protesterte jeg litt siden det var ca en mnd for seint, så da fant hun ut at det var 31. november :laughing002

• Liker Liker x 3
    • Hjertelig Hjertelig x 3
  12. Bkno4335782 Blir kjent med forumet

Skal på TUL imorgen, da er jeg 7+4, så kjenner jeg gru gleder meg. Er første gangen jeg er gravid, etter 8 år med ivf så satt den endelig. Så håper og trur på gode nyheter i morgen og at vi får sett ett bankende hjerte❤️☺️

• Liker Liker x 2
    • Hjertelig Hjertelig x 1
  13. Cathrin Blir kjent med forumet

Skal på TUL 15 mai, da er jeg 7+4[emoji16]

14. Første nurk i magen Andre møte med forumet

Idag var vi på TUL og fikk se et bankende hjerte og hjerteslag på 171! [emoji7] Og alt såg normalt ut! Så spennende og gledelig [emoji4]

• Hjertelig Hjertelig x 3
    • Liker Liker x 2
  15. Ønskebarn91 Glad i forumet Marsipanene 2019

Så kjekt Hvor mange uker er du på vei nå?
    Vi lurer på om vi skal ta ultralyd den 16 mai slik at vi forteller det til foreldrene våres på 17.mai frokost ❤️ Han reiser jo på fiske bare noen dager etterpå og skal være vekke i ca 7 uker på fiske. Perfekt mulighet når de først er samlet før han reiser og vi får muligheten til å fortelle det sammen. Når han kommer hjem igjen er eg jo nesten 16 uker på vei og umulig å skjule!

16. Bkno4335782 Blir kjent med forumet

Var på TUL idag, men fikk ikke se noe hjerte bank❤️❤️ Kan det være for tidlig? Tok HCG prøve idag og skal tilbake på mandag for nye prøver og ultralyd Håper virkelig vi ser hjerte slå på mandag. Er 7+4 idag. Dette er ett ivf forsøk, fikk satt inn ett fryst blasto egg❤️

17. Første nurk i magen Andre møte med forumet

Åh det var en kjempegod ide å fortelle det på 17.mai [emoji7] Så innmari stas å fortelle det over frokosten!! Og kanskje greit å fortelle hvorfor man ikke kan drikke champagne [emoji6] Hehe.

Vi skal på hytta med foreldrene mine i helgen men er veldig usikker på om vi skal fortelle det nå eller vente til det har gått 12 uker, er så nervøs om noe skal skje innen den tid selv om sannsynligheten er liten. Er 9+2 idag (ifølge ultralyden).

18. Silje_V Glad i forumet Desemberlykke 2018 August 2018

Det kan være enda litt tidlig, fikk de tatt mål av embryoet? Krysser fingrene for at alt er i skjønneste orden på mandag! :Heartred

19. Silje_V Glad i forumet Desemberlykke 2018 August 2018

Åå, det skal vi også gjøre! Skal på ny TUL i uke 12, den 15 mai, og da blir det så vi forteller det den 17 mai:) Hvor langt er du på vei den 17 mai? Enig i at det uansett er en perfekt anledning om mannnen skal være borte så lenge! :Heartred

20. Bkno4335782 Blir kjent med forumet

Nei hun nevnte ikke noe mål,eneste hun sa var at det virket mindre til å være 7 uker❤️ Men er bare å krysse alt som kan krysses på mandag

Del denne siden