Tidlig UL

Var på tidlig ultralyd mandag 16 april, var da 6+3 og jeg fikk se 2 bankende hjerter:love7

Gratulerer så mye ❤️ så utrolig gøy! Var det forventet eller en stor overraskelse?
 
Hva er fordelene med å ta tidlig ul? Får man vite mer enn på vanlig ul?
 
Hva er fordelene med å ta tidlig ul? Får man vite mer enn på vanlig ul?

Tidlig UL og vanlig UL er det samme. Men den ordinære UL er ikke før i uke 17-20. Mange synes det er lenge å vente for å se hvordan det står til inni der og bestiller seg derfor en UL tidlig (før 13 uker) for å hilse på, se om veksten er normal, sjekke hvor mange det er og se hjerteaktivitet. Det er vel også litt betryggende hvis man har mislykkede svangerskap bak seg, å få bekreftet at det er liv inni der.
 
Gratulerer så mye ❤️ så utrolig gøy! Var det forventet eller en stor overraskelse?

Tusentakk :Heartred Det var kanskje litt forventet, ettersom vi har gjort ivf forsøk og satt inn to egg. Men vi har også satt inn 2 egg før og da satt ingen seg, så tenkte vel ikke at jeg kunne være så heldig at begge to satt seg - men det gjorde de :happy::Heartbigred
 
Så moro! Har dere mange tvillinger i familien?:)

Ja kjempe gøy :love2 jeg skulle vært tvilling selv, og vi har faktisk flere litt lengre bak i familien som er tvillinger, men dette var ikke helt tilfeldig da - vi har gjort ivf forsøk og satt inn 2 egg. Men ble allikevel ganske overrasket, for vi har satt inn 2 egg på et tidligere forsøk og der resulterte ikke i noe, så tenkte ikke at jeg skulle være sååå heldig at begge eggene festet seg :Heartbigred:love7
 
Back
Topp