Tidlig UL

26.04. Er da enten akkurat 6 uker eller noen dager lenger. Er det jeg gleder meg til å finne ut av. :D
 
Hadde legetime i dag og fikk tilbud om tul. Så da fikk jeg sett et lite bankende hjerte. Foreløpig termindato i november plutselig, tror neppe den blir det.
 
Plutselig på fredag, men altså, da er jeg bare 5+2...
 
Morsdagsbarnet og Turbo, hvordan gikk UL?
 
Sist var vi i uke 9 og fikk sett bankende hjerte og at jeg hadde bakoverbøyd livmor. Spent på hva vi får se i uke 10 denne gangen :)
 
Da har jeg òg ul :)
Da skal jeg være 7+1...
Det er bare 13 dager igjen :p
Spennende Da :D jeg vil ha så tidlig som mulig bare for å se at det ikke er BO (hatt d en gang før). MEN da steg ikke testene mine slik de har gjort nå. Så har en god følelse heldigvis. Selv om alt kan skje enda. Så blir d sikkert en til nærmere uke 12. :p
 
Når dere skal ha tul, går dere privat da? :) første gang jeg er gravid og vet ikke helt hva jeg kan forvente eller gjøre. Er det en spesiell grunn for at man velger å ha tul tidlig? :)
 
Når dere skal ha tul, går dere privat da? :) første gang jeg er gravid og vet ikke helt hva jeg kan forvente eller gjøre. Er det en spesiell grunn for at man velger å ha tul tidlig? :)
For min del er det for å se at alt ser greit ut. Syns det er for lenge å vente til ordinær ultralyd hvis noe skulle være i veien. Og så slappet jeg mye bedre av etter jeg var på det med førstemann og fikk se at vekst så bra ut og et hjerte som banket. Man må gå privat med mindre det er helt spesielle grunner til det så man får det dekt.
 
For min del er det for å se at alt ser greit ut. Syns det er for lenge å vente til ordinær ultralyd hvis noe skulle være i veien. Og så slappet jeg mye bedre av etter jeg var på det med førstemann og fikk se at vekst så bra ut og et hjerte som banket. Man må gå privat med mindre det er helt spesielle grunner til det så man får det dekt.

Skjønner. :)det er jo gode grunner i seg selv for hvorfor man ønsker tul. :) hvor mange ganger var du på tul før ordinær hvis det er greit at jeg spør?
 
Skjønner. :)det er jo gode grunner i seg selv for hvorfor man ønsker tul. :) hvor mange ganger var du på tul før ordinær hvis det er greit at jeg spør?
Bare en gang :) Tror det var i uke 9. Fikk se ganske mye da selv om det selvsagt var lite fortsatt :) Jeg hadde en blødning så da bestilte jeg straks en time. Har ikke blødd noe nå, men syns likevel det er verdt hver en krone :) Var på 3D også senere i svangerskapet, og tipper det blir det denne gangen også :)
 
26.04, 7+1...
Da blir det nok mer å se enn på forrige, forhåpentligvis :)
 
Back
Topp