Så fine bilder [emoji173] hvor er disse tatt?
Fem jordmødre, Sandnes
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fine bilder [emoji173] hvor er disse tatt?
Haha, men så slapp hun å lete [emoji13]Hehe, så ikke denne kommentaren før nå [emoji12]
TUL i morgen kl 12.30. Har plutselig blitt litt bekymret over brun utflod noen dager med økende mengde....
Lykke til [emoji173]TUL i morgen kl 12.30. Har plutselig blitt litt bekymret over brun utflod noen dager med økende mengde....
TUL i morgen kl 12.30. Har plutselig blitt litt bekymret over brun utflod noen dager med økende mengde....
Håper det går bra [emoji6]TakkBare litt over 2 timer igjen
![]()
Lykke til [emoji4]TakkBare litt over 2 timer igjen
![]()
Lykke til [emoji4]
Så gode nyheter!LettetAlt sto bra til med lille blåbæret. Hjertet dunket høyt og tydelig
![]()
Jordmor kunne ikke se grunnen til spotingen. Alt var i skjønneste orden.
Så da får jeg prøve å roe meg med det![]()
Kan jeg spørre hvor du var på ultralyd?Jaaaa, superdeilig![]()
Kan jeg spørre hvor du var på ultralyd?
Jeg har vært på Oslo ultralyd og jordmorklinikk [emoji4]Kan jeg spørre hvor du var på ultralyd?
Krysser fingrene for at du får positivt svar [emoji5] Jeg har selv hatt 2 tul pga 2 sa i år, og skal på enda en neste uke. Veldig godt å få se at det vokser og hjertet slår [emoji5] Så håper du får se det også [emoji5]Skal på tul 21 desember. Etter jeg mistet i juli har jeg ikke klart å glede meg særlig over dette svangerskapet. Går bare å venter på blødninger. Så er ikke så optimistisk. Skal bli godt å få ett svar om ikke annet[emoji173]️
Lykke til. Jeg hadde en del av det med første. Fikk beskjed at det var normalt.Lykke til [emoji2]