Miniknøttet
Gift med forumet
Jeg skal på TUL 19.desember [emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg bor på Lillehammer... Finnes sikkert i en av de andre byene rundt mjøsa.Hvor bor du? De aller fleste byer har tilbud om tidlig ultralyd, men da privat så du må betale for det [emoji4]
Kanskje finnes det på Lillehammer også?[emoji4] Eller Gjøvik? Eller Hamar? [emoji4]Jeg bor på Lillehammer... Finnes sikkert i en av de andre byene rundt mjøsa.
Lykke til [emoji173]Skal på TUL om 3 timer [emoji3]
Tusen takk [emoji173]Lykke til [emoji173]
Masse lykke tilSkal på TUL om 3 timer [emoji3]
Tusen takk [emoji173]Masse lykke til [emoji813]️[emoji813]️[emoji813]️
Hamar har Volvat + en til som jeg ikke husker navnet på.Kanskje finnes det på Lillehammer også?[emoji4] Eller Gjøvik? Eller Hamar? [emoji4]
Hvordan gikk det? [emoji7]Skal på TUL om 3 timer [emoji3]
Jeg opprettet en tråd om dette tidligere, da var det ei som tipset om noen som tilbyr tul på Lillehammer hvis du går noen sider tilbakeJeg bor på Lillehammer... Finnes sikkert i en av de andre byene rundt mjøsa.
Det gikk veldig bra [emoji5] Målte 1 cm og hjertet slo, så alt var helt perfekt [emoji173]Hvordan gikk det? [emoji7]
Åh deilig beskjed å få[emoji3]Det gikk veldig bra [emoji5] Målte 1 cm og hjertet slo, så alt var helt perfekt [emoji173]
Helt klart [emoji5] føler seg straks 10 kg lettere [emoji4]Åh deilig beskjed å få[emoji3]
Så fine bilder [emoji173] hvor er disse tatt?Var i dag 10+2
Jeg bor på Lillehammer... Finnes sikkert i en av de andre byene rundt mjøsa.
Jeg opprettet en tråd om dette tidligere, da var det ei som tipset om noen som tilbyr tul på Lillehammer hvis du går noen sider tilbake