Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er sant! [emoji177] [emoji16]Høres lurt ut!! [emoji177] Det beste er om kan klare å slappe av selv. Ikke alltid så lett, hverken når man har opplevd at det går skeis før, eller med nr 1 i magen [emoji12] Du får forsøke å slappe av så godt det går [emoji177]
Hvor bor du? De aller fleste byer har tilbud om tidlig ultralyd, men da privat så du må betale for det [emoji4]Hvor tar dere tul? Jeg har ikke funnet noen privat som tilbyr det her jeg bor. Ikke har jeg vært hos legen ennå heller...
Lykke til[emoji177]Har fått endra nye tul til i mårra kl 9.40, hcg nivået har gått litt ned fra mandag til i går, så de syns det var litt rart.. fra 23 000 til 22 000. Så får vell vite vegen videre i mårra :/
Lykke til [emoji173]Har fått endra nye tul til i mårra kl 9.40, hcg nivået har gått litt ned fra mandag til i går, så de syns det var litt rart.. fra 23 000 til 22 000. Så får vell vite vegen videre i mårra :/
Lykke til [emoji173]Har fått endra nye tul til i mårra kl 9.40, hcg nivået har gått litt ned fra mandag til i går, så de syns det var litt rart.. fra 23 000 til 22 000. Så får vell vite vegen videre i mårra :/
Lykke til[emoji177]
Har fått endra nye tul til i mårra kl 9.40, hcg nivået har gått litt ned fra mandag til i går, så de syns det var litt rart.. fra 23 000 til 22 000. Så får vell vite vegen videre i mårra :/
Så hærlig å få se [emoji173][emoji173]Jeg var på TU i dag, og fikk litt mer ro i sjela da jeg fikk se et lite knøtt på 11 mm med et bankende hjerte er 8 uker på vei. Jeg har høyrisiko svangerskap, så derfor har jeg fått denne tidlige ultralyden.
Jaa Masse lykke til på din ultralyd i morgenSå hærlig å få se [emoji173][emoji173]
Så gøy [emoji173]Jeg var på TU i dag, og fikk litt mer ro i sjela da jeg fikk se et lite knøtt på 11 mm med et bankende hjerte er 8 uker på vei. Jeg har høyrisiko svangerskap, så derfor har jeg fått denne tidlige ultralyden.
Så plutselig at jeg hadde ratet dette innlegget som "gammel" skjønner ikke hvordan det har skjedd og var selvfølgelig ikke meningen ♡Tul om 12 timer. Var forrige onsdag da trodde jeg at jeg var 6+3. Men var bare en stor plommesekk, jordmoren sa ingenting om at hun så noe embryo. Skal spørre mer i denne gangen.
Tenkte det var et uhellSå plutselig at jeg hadde ratet dette innlegget som "gammel" skjønner ikke hvordan det har skjedd og var selvfølgelig ikke meningen ♡
Var på hos gyn i dag og det var ikke noe særlig endring, så henvist sykehuset på onsdag for enda en vurdering og så evt.medikamenter for å få det ut. :/
Var på hos gyn i dag og det var ikke noe særlig endring, så henvist sykehuset på onsdag for enda en vurdering og så evt.medikamenter for å få det ut. :/
Så utrolig kjipt, den uvissheten er noe av det verste som finnes! Føler med deg, og sender deg en klemVar på hos gyn i dag og det var ikke noe særlig endring, så henvist sykehuset på onsdag for enda en vurdering og så evt.medikamenter for å få det ut. :/
Takker for meg i juli gruppa tror at jeg tar en pause og kommer nok tilbake til termin forum en eller annen gang Lykke til alle sammen . Klem [emoji173]