Så fine bilder [emoji173] hvor er disse tatt?
Fem jordmødre, Sandnes
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fine bilder [emoji173] hvor er disse tatt?
Haha, men så slapp hun å lete [emoji13]Hehe, så ikke denne kommentaren før nå [emoji12]
TUL i morgen kl 12.30. Har plutselig blitt litt bekymret over brun utflod noen dager med økende mengde....
Lykke til [emoji2]
Lykke til [emoji173]TUL i morgen kl 12.30. Har plutselig blitt litt bekymret over brun utflod noen dager med økende mengde....
Lykke til [emoji173]
TUL i morgen kl 12.30. Har plutselig blitt litt bekymret over brun utflod noen dager med økende mengde....
Håper det går bra [emoji6]Takk Bare litt over 2 timer igjen
Lykke til [emoji4]Takk Bare litt over 2 timer igjen
Lykke til [emoji4]
Så gode nyheter!Lettet Alt sto bra til med lille blåbæret. Hjertet dunket høyt og tydelig
Jordmor kunne ikke se grunnen til spotingen. Alt var i skjønneste orden.
Så da får jeg prøve å roe meg med det
Så gode nyheter!
Kan jeg spørre hvor du var på ultralyd?Jaaaa, superdeilig
Kan jeg spørre hvor du var på ultralyd?
Jeg har vært på Oslo ultralyd og jordmorklinikk [emoji4]Kan jeg spørre hvor du var på ultralyd?
Krysser fingrene for at du får positivt svar [emoji5] Jeg har selv hatt 2 tul pga 2 sa i år, og skal på enda en neste uke. Veldig godt å få se at det vokser og hjertet slår [emoji5] Så håper du får se det også [emoji5]Skal på tul 21 desember. Etter jeg mistet i juli har jeg ikke klart å glede meg særlig over dette svangerskapet. Går bare å venter på blødninger. Så er ikke så optimistisk. Skal bli godt å få ett svar om ikke annet[emoji173]️
Lykke til. Jeg hadde en del av det med første. Fikk beskjed at det var normalt.Lykke til [emoji2]