Tidlig UL

FruHarepus

Flørter med forumet
Da har jeg bestilt tidlig UL tirsdag 13.1. Da er jeg 7+4, så bør få se et bankende hjerte:)

Hadde en sa i august - så trenger en bekreftelse på at alt er i orden.

Flere som skal på tidlig UL?

Jeg skal ihvertfall på en i uke 12/13, men frister veldig med en når hjerte har begynt å slå.. Bare for å se at det er liv :)

Åh. Jeg også har lyst på så tidlig. For å se hjertet slå. Men man ser vel ikke så mye i uke 7+noen dager? Annet enn hjertet tenker jeg?

Ja, jeg skal.
Jeg fikk bedriten oppfølging i de 3 siste svangerskapene mine (1 ma og 1 sa samt 1 perfekt gutt), så går rett til spesialisten denne gangen for å betrygge meg selv.
Bestiller time på nyåret, og hører på han i fht oppfølging osv der.

Ja har tenkt til å ta en tidlig ul før vi begynner å dele nyheten. Er litt usikker på hvilken uke da, men ikke senere enn 11-12. Noen som har vært i tidligere svangerskap og har en uke å anbefale?

Jeg skal på tidlig ul - hadde en MA (BO) i høst, og synes det er vanskelig å glede meg før jeg har fått bekreftet liv. Så tenkte å ringe sykehuset rett over nyttår :)

Ja jeg skal bestille en til uke 11-12 tenker jeg. Synes det er så lenge til uke 20 når man er på ordinær ultralyd. Greit å se at alt står bra til så man kan senke skuldrene litt.

har bestilt legetime neste uke, ba om å få henvisning til tidlig UL, siden jeg er usikker på hvor langt på bei jeg er. har en misstanke, men vil ha det bekreftet ;)

Skal få legen til å henvise til UL i uke 12. Må vel bestille det selv på privatklinikk?

Håper på henvisning av legen etter det gikk galt i sommer og ble påvist en blæremola. Ble lovet tidlig ul så håper det blir i orden. Hvis ikke bestiller jeg privat orker ikje gå sånn jeg gjorde sist:(

Håper på henvisning av legen etter det gikk galt i sommer og ble påvist en blæremola. Ble lovet tidlig ul så håper det blir i orden. Hvis ikke bestiller jeg privat orker ikje gå sånn jeg gjorde sist:(
Så trist at det gikk galt sist :( kan jeg spørre hva en blæremola er? Krysser alt for at det går fint denne gangen :)

Jeg skal... Lurer på om jeg er den eneste som ikke egentlig vet om jeg har lyst? Jeg har hatt flere MA tidligere, og denne gangen tar jeg medisiner som kan gjøre at jeg ikke begynner å blø ved en spontanabort, så jeg må nesten sjekke om det er liv. Det er bare en liten del av meg som synes at det er verre å miste etter at jeg har sett babyen levende på UL-skjermen, så jeg er egentlig ikke så gira på så veldig tidlig UL...

Jeg skal... Lurer på om jeg er den eneste som ikke egentlig vet om jeg har lyst? Jeg har hatt flere MA tidligere, og denne gangen tar jeg medisiner som kan gjøre at jeg ikke begynner å blø ved en spontanabort, så jeg må nesten sjekke om det er liv. Det er bare en liten del av meg som synes at det er verre å miste etter at jeg har sett babyen levende på UL-skjermen, så jeg er egentlig ikke så gira på så veldig tidlig UL...
Skjønner at du ikke har så lyst da.. Men syns vi alle skal gå gravide frem til september :)

Forstår deg godt! Har hatt en MA og en SA.. ingen baby enda. Er generelt redd for å miste, men er ekstra redd for å oppdage det på ul. Det blir liksom ekstra ille. Men nå har jeg bestemt at vi alle blir med hele veien til september :)

Vi skal også, prøve å få det i uke 9 eller noe..

Jeg vil ha pga jeg har mistanke om at det er to eller at jeg er lenger på vei enn 4+4.
Begynner å få mage allerede og føler meg mye mer gravid enn sist.

Fikk mage i uke 10 sist, og testet ikke positivt før 16 dpo.. Nå kom kulen i uke 3-4 og jeg testet positivt 10 dpo og følt meg gravid siden 2 dpo.

Jeg skal også på tidlig ul, får igjennom klinikken pga ICSI, da er jeg i uke 6:)

Vi skal også, prøve å få det i uke 9 eller noe..

Jeg vil ha pga jeg har mistanke om at det er to eller at jeg er lenger på vei enn 4+4.
Begynner å få mage allerede og føler meg mye mer gravid enn sist.

Fikk mage i uke 10 sist, og testet ikke positivt før 16 dpo.. Nå kom kulen i uke 3-4 og jeg testet positivt 10 dpo og følt meg gravid siden 2 dpo.
En kollega drømte at jeg var gravid med trillinger for et år siden.. Så nå er jeg livredd for at det skal være flere i magen :p

Back
Topp