Tidlig UL

Hei. Jeg skal på tidlig ultralyd uke 7-8 fordi vi brukte tre kurer med pergotime (hormonstimulerende tabl) for å bli gravide.. Veeeeldig spent på hvor mange det er der inne! (Større Sjans for flerlinger) og selvfølgelig på om alt står bra til siden vi brukte nesten 1,5 år på spiren :) teller dager!!!

Jeg vil ha tidlig UL. Mest egentlig bare for å sjekke at spiren ligger der den skal og at hjertet slår.
Etter EXU i februar har jeg fått skrekken.. Ble hasteoperert og fjernet eggleder på høyre side.
Så nå vil jeg bare vite at spiren ligger på plassen sin!

Jeg vil ha tidlig UL. Mest egentlig bare for å sjekke at spiren ligger der den skal og at hjertet slår.
Etter EXU i februar har jeg fått skrekken.. Ble hasteoperert og fjernet eggleder på høyre side.
Så nå vil jeg bare vite at spiren ligger på plassen sin!
Eg og! Ekkelt å gå gjennom det, men sist hadde eg ikkje så mange tegn når det låg i egglederen, men nå er tegnene på plass!

Eg og! Ekkelt å gå gjennom det, men sist hadde eg ikkje så mange tegn når det låg i egglederen, men nå er tegnene på plass!

Jeg hadde dårlig magefølelse fra starten av. Endte på sykhuset den dagen egglederen sprakk..
ble haste operert samme natt..

Vil straks bestille en i uke sju/åtte og en i uke tolv /tretten. Kommer til å Grue meg veldig til den siste da det var da jeg oppdaget MA sist. Blææ

Jeg hadde dårlig magefølelse fra starten av. Endte på sykhuset den dagen egglederen sprakk..
ble haste operert samme natt..
Eg og! Hadde dårlig følelse, men tenkte det var fordi eg hadde hatt en MA noen mnd før! Her hadde eg begynt å blø ut i buken så skal være glad eg kom inn tidsnok

Eg og! Hadde dårlig følelse, men tenkte det var fordi eg hadde hatt en MA noen mnd før! Her hadde eg begynt å blø ut i buken så skal være glad eg kom inn tidsnok
samme som meg.. buken full av blod og indre blødninger.
Hadde flaks at de tok meg når de gjorde..

Dere som har bestilt privat, hvor mye betaler dere?
Sist når eg bestilte på volvat trur eg det var 1200 eller 1400! For 5 minutter dårlig arbeid der ho sku sett at noe var gale!! Nå går eg hos gyn

Tror vi også skal bestille time i uke 8 og 12. Er et ikke allerede mulig å kunne se kjønnet på ul i uke 12?:)

Back
Topp