Tidlig UL

Tok kontakt med gynekologisk avd. igår. Fikk time onsdag 5nov. Er da 9+1
 
Jeg har også fått time i uke 8 :) men redd jeg ikke kommer til å slå meg til ro med at alt er bra før etter fødselen :-\ var på ultralyd i uke 12 sist og alt var fint. Påvist ma i uke 18. Får bare undersøke ofte og prøve å tenke at det går bra denne gangen :)
I forhold til gratis tidlig ultralyd så kan du nok få det dersom du blir henvist av legen :)

Min første MA var jeg på UL i uke 9, alt var perfekt, og fikk høre fosterlyd uke 11. Oppdaget MA i uke 18....:(
 
Kommer nok til å ta en i uke 11/12. Vil ikke si noe til ungene før jeg har sett at alt er som det skal ;)
 
Jeg skal nok prøve å få tidlig ul denne gangen. Hadde en MA for bare 1 mnder siden i uke 13, så denne gangen vil jeg være sikker på at nurket er i live :)
 
Vi har bestilt time 13 november.. Pga at vi skal på tur med slekta til sambo den helga. Det er planlagt pubrunde osv, så vi vil vite at alt står bra til før vi forteller det til de :) Er litt usikker på hvor langt jeg er på vei, men tror jeg er 10 eller 11 uker når vi skal på UL
 
Last edited:
Skal på privat UL 6+3 også lurer jeg på å ta en i uke 12/13 før vi forteller det. Hadde en MA i våres.
 
Har bestilt privat UL:) fikk time 21/10, samme dag som jeg skal på svangerskapskontroll :D
 
Nå har jeg bestilt en tidlig ultralyd i uke 7+1. Da får jeg bekreftet om det er liv, og at graviditeten er på riktig sted. Så tar jeg gjerne en i uke 12-13 også.
 
Bare 4 dager til jeg skal:) (da er jeg ca 7+4) men dagene går så sakte:rolleyes: vurdere å bestille en time når jeg er 12-13 uker også:)
 
Jeg skal på tidlig ul.. mellom uke 5 og 7.. hadde exu i fjor så derfor blir jeg oppfulgt bedre denne gangen pluss at det er ijennom ivf :)
 
Jeg er henvist da jeg ikke vet hvor langt jeg er på vei pga uregelmessig mens. Får nok time denne eller neste uke
 
Jeg venter på svar fra sykhuset. Skal då tidlig UL så fort det lar seg gjøre å se no. :p
 
Back
Topp