Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skrev litt galt, tenkte neste fredag, så blir dagen etter deg.Har fått meg ul-time torsdag om to uker, er da 8+6![]()
da er vi i samme båt :-DFår hos gynekologen så tenkte å ringe å bestille neste uke, får då mellom uke 7-9! Pga pergo!
Om det kun er ett foster får eg være med i pcos studie
Eg og! Ekkelt å gå gjennom det, men sist hadde eg ikkje så mange tegn når det låg i egglederen, men nå er tegnene på plass!Jeg vil ha tidlig UL. Mest egentlig bare for å sjekke at spiren ligger der den skal og at hjertet slår.
Etter EXU i februar har jeg fått skrekken.. Ble hasteoperert og fjernet eggleder på høyre side.
Så nå vil jeg bare vite at spiren ligger på plassen sin!
Har du pcos?da er vi i samme båt :-D
Eg og! Ekkelt å gå gjennom det, men sist hadde eg ikkje så mange tegn når det låg i egglederen, men nå er tegnene på plass!
Eg og! Hadde dårlig følelse, men tenkte det var fordi eg hadde hatt en MA noen mnd før! Her hadde eg begynt å blø ut i buken så skal være glad eg kom inn tidsnokJeg hadde dårlig magefølelse fra starten av. Endte på sykhuset den dagen egglederen sprakk..
ble haste operert samme natt..
samme som meg.. buken full av blod og indre blødninger.Eg og! Hadde dårlig følelse, men tenkte det var fordi eg hadde hatt en MA noen mnd før! Her hadde eg begynt å blø ut i buken så skal være glad eg kom inn tidsnok
Krysser alt vi har denne gangen!!samme som meg.. buken full av blod og indre blødninger.
Hadde flaks at de tok meg når de gjorde..
Sist når eg bestilte på volvat trur eg det var 1200 eller 1400! For 5 minutter dårlig arbeid der ho sku sett at noe var gale!! Nå går eg hos gynDere som har bestilt privat, hvor mye betaler dere?
Dere som har bestilt privat, hvor mye betaler dere?
Jeg har pco, ikke pcos..Har du pcos?