Tidlig UL

miraka

Forelsket i forumet
Junibarna 2015
Er det noen av dere som vil/skal det? Jeg tenkte jeg ville, er veldig usikker på hvor langt jeg egentlig er på vei.
Hadde vanlig mensen 5.aug, men så fikk jeg mensen/blødning 25.aug igjen. Jeg pleier å ha nokså stabile sykluser på 27-29 dager,men denne ganga ble det bare 21. Varte bare 3 dager (mot 5-6 vanligvis) og blødde mindre.. Nå viste jo CBD 2-3 uker kommer vel an på hvor høy konsentrasjon av høg (tok midt på dagen)

Har vært på privat ul rundt uke 12 de andre gangene, har ikke bestemt noe, men vil nok på en ul før jul hvertfall.

Skal både i uke 7/8, og 12/13. Blir alt for lenge for meg å vente helt til uke 12/13. Må liksom ha en bekreftelse litt tidligere på at spiren faktisk er der og hjertet slår :)

Da har jeg også bestillt :) det blir i uke 7. Gleder meg :) hadde en ma i uke 12 for 1 år siden, da var jeg ikke på tidlig ul..så denne gangen må jeg ta en sjekk for å få bekrefte liv der inne :)

Jeg har også bestilt. Første ledige time var i uke 43. Så da er jeg 8+1 :) Håper å få det offentlig, men bestilte i tilfelle..

Da har jeg også bestillt :) det blir i uke 7. Gleder meg :) hadde en ma i uke 12 for 1 år siden, da var jeg ikke på tidlig ul..så denne gangen må jeg ta en sjekk for å få bekrefte liv der inne :)

Har du hatt MA bør du vel få tidlig UL via legen din ? :) Om det ikke er der du har bestilt da.

Har du hatt MA bør du vel få tidlig UL via legen din ? :) Om det ikke er der du har bestilt da.
Har bestillt hos privat klinikk! Vi har fått hjelp med spiren vår der..så da bare bestillte jeg ul der :) visste faktisk ikke at man kunne få det via fastlegen! Hadde vel vært gratis også da?

Har bestillt hos privat klinikk! Vi har fått hjelp med spiren vår der..så da bare bestillte jeg ul der :) visste faktisk ikke at man kunne få det via fastlegen! Hadde vel vært gratis også da?

Det kan jo variere fra sted til sted, men hos min lege har man i hvert fall rett til tidlige ultralyder om man har hatt sa eller ma. Da er det gratis ja :) Du kan jo ringe å høre.

Jeg har også fått time i uke 8 :-) men redd jeg ikke kommer til å slå meg til ro med at alt er bra før etter fødselen :-\ var på ultralyd i uke 12 sist og alt var fint. Påvist ma i uke 18. Får bare undersøke ofte og prøve å tenke at det går bra denne gangen :-)
I forhold til gratis tidlig ultralyd så kan du nok få det dersom du blir henvist av legen :-)

Får hos gynekologen så tenkte å ringe å bestille neste uke, får då mellom uke 7-9! Pga pergo!
Om det kun er ett foster får eg være med i pcos studie

Får oppfølging av sykehuset, så regner med jeg får første UL i uke 8. Har hatt to MA etter hverandre, en i uke 18 og sist i uke 10. Men venter nok et par uker med å ringe sykehuset. Er 4+0 idag.

Back
Topp