Tidlig UL?

Liten prikk på 3mm med bankende hjerte :)

♡02.03.2015♡
Jeg skal neste uke, usikker menstermin siden det er så kort siden fødsel og ustabil syklus, men tror jeg er over 5+5- ellers har jeg testa positivt ekstremt tidlig , så da burde det være mulig å se om det er noe der i alle fall ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg skal neste uke, usikker menstermin siden det er så kort siden fødsel og ustabil syklus, men tror jeg er over 5+5- ellers har jeg testa positivt ekstremt tidlig , så da burde det være mulig å se om det er noe der i alle fall ;)

Selv testet jeg positivt tidlig og, 3+3

♡02.03.2015♡

testet 3+4 denne gangen.. tidligere fått positiv 3+3

Jeg skal torsdag i neste uke. Da er jeg 8+3. Får det i det offentlige siden jeg har blitt gravid med IVF. Veldig spennende :D

Får hos gynekologen om han hadde muligheten, men nå er han på ferie:/ han ville se hvor mange det var:p og om det bare er en så kan eg være med i forskning på graviditet og pcos og då er det vell 5 ul

Skal på tidlig UL neste uke, er da 7+4 =) fikk time hos privat aktør for kunn 500kr. Var vist rimelige priser her i byn =)
Gleder meg veldig til å kunne se et bankende hjerte:Heartred

Har fått time til tidlig UL til torsdag. Da er jeg 8+5 trur jeg :) blir spennendes.

Sent from my Nexus 5 using BV Forum mobile app

Når er det de går fra innvendig til utvendig UL?
Uke 12?

- iPhone appen :)

Kommer litt an på vinkling av livmor, "polstringen" på magen fra før og gynekologens preferanser. Ikke noe fast regel. Men jo tidligere jo lettere å få gode bilder med innvendig probe.

Kommer litt an på vinkling av livmor, "polstringen" på magen fra før og gynekologens preferanser. Ikke noe fast regel. Men jo tidligere jo lettere å få gode bilder med innvendig probe.
Føler det er litt skummelt med innvendig jeg, ække farlig for bebisen da?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Sist svangerskap var jeg i uke 6, 9 og 12. 6 og 9 var rett og slett pga mange blødninger. 6 og 9 var innvendig, og 12 var utvendig. Den i uke 12 var betalt siden vi ville se at alt var bra før vi fortalte det til folk.

Denne gangen vil jeg og ta hvertfall i uke 12 før vi skal fortelle. Vet at legen min har apparat på kontoret sitt, så er muligheter for å få tidligere og om jeg spør pent.

Føler det er litt skummelt med innvendig jeg, ække farlig for bebisen da?

Absolutt ikke. De er jo bare inne i skjeden, ikke inne i livmoren. Mange cm imellom :)

Absolutt ikke. De er jo bare inne i skjeden, ikke inne i livmoren. Mange cm imellom :)
Så bra ;) skal på tidlig ul neste tirsdag, og ble litt bekymret. Vet man ikke ville gjort det om det var farlig, men likevel... :p

Skal ha i uke 7-8, og uke 10-12

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp