Tidlig UL?

Har bestilt tidlig UL til 1. september.. så i midten av uke 12 :D
Leeenge til.. men da har jeg noe å glede meg til :D

Har bestilt tidlig ul 29. Juli, er da 7+5 :) syns det er greit å ha ultralyd unnagjort før jeg forteller hele verden om knøttet, er såpass stor nå at jeg nok kommer til å bli avslørt ganske raskt, men så reiser vi bort resten av juli og ul er dagen etter at vi kommer hjem ;) Får bare gå med store gensere... noen motetips for å skjule magen?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Tror jeg må reise langt for å få ordnet det selv, men jeg skal til fastlegen min på mandag så jeg håper på å få overtalt han til at jeg trenger en tidlig UL. Vet ikke hvorfor, men i alle mine svangerskap har jeg vært redd for at det ikke er noe der så jeg greier ikke å slappe av før jeg har vært på UL.

Sent from my iPhone using BV Forum

Har veldig lyst å ta tidlig ultralyd snart. Er 5+5, men kor tid passe det best? Trur ikke eg vil venta heilt til uke 12.

Sent from my D6503 using BV Forum mobile app

Jeg skal når jeg er 6+2, fordi jeg reiser på ferie dagen etter. Er redd det er litt i tidligste laget, siden jeg mistenker at EL var litt senere enn 2+0. Hjertet begynner vel å slå rundt 5+0/5+1, men er jo ikke sikkert de klarer å se det så tidlig..

Jeg skal når jeg er 6+2, fordi jeg reiser på ferie dagen etter. Er redd det er litt i tidligste laget, siden jeg mistenker at EL var litt senere enn 2+0. Hjertet begynner vel å slå rundt 5+0/5+1, men er jo ikke sikkert de klarer å se det så tidlig..

Var 5+5 - såg bankende hjerte og ei lita rosin på 3mm :)

♡02.03.2015♡

Var 5+5 - såg bankende hjerte og ei lita rosin på 3mm :)

♡02.03.2015♡

Betryggende å høre. :) Var på UL 6+3 sist, og så hjerteslag. Men da hadde jeg superstabil 28-dagerssyklus.
Håper veldig å kunne fortelle til besteforeldrene når vi drar til dem dagen etter, og faktisk vite at det er noe der.

Vi får tidlig ul og ul i uke tolv pluss endel andre ekstra ul og oppfølging videre i svsk

Sent from my iPhone using BV Forum

Hei! Jeg har bestilt tidlig ul til rett etter ferien, men fikk beskjed om at jeg må ta med helsekort. Det får jeg jo ikke før i uke 12... går det greit uten? Rekker ikke å gå til legen før ul pga ferien..

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Vi skal i ca uke 10, og da tenkte å ta første kontroll og tidlig ul samtidig. Håper det går greit ;-) å ha sett reka med mine egne øyner før jeg forteller sjefen. Jeg jobber offshore og da får jeg ikke reise ut etter uke28 :-)

Sent from my GT-N8010 using BV Forum mobile app

Til dere som skal ta tildig UL. Hvor skal dere ta? :-)

Jeg får tidlig ul av mannen min i bursdagsgave. Jeg vil bare se at alt er i orden og at alt er bra før barna våre får vite noe :)

*jente april 2009*
*gutt juli 2012*
*lille spire mars 2015*

Jeg skal på Majorstuaklinikken. Det var omtrent bare de som hadde åpent her i byen denne og neste uke. På Volvat var det ikke noe ledig før uken etter, og da er vi bortreist.

Haha, leste hvorfor jeg...

Men skal ta på ultralklinikken i Trondheim :)

*jente april 2009*
*gutt juli 2012*
*lille spire mars 2015*

Haha skjønte at du misforstod med det går bra :-)

Haha, leste hvorfor jeg...

Men skal ta på ultralklinikken i Trondheim :)

*jente april 2009*
*gutt juli 2012*
*lille spire mars 2015*

Er det noe annet enn Ultraportalen? :)

Eg skal på volvat majorstuen imorgen. Håper å få se lille frø sitt bankende hjerte! :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Nei, for det heter selvsagt ultraportalen :p tror hjernen tuller med meg i dag :p heteslag??? :p

*jente april 2009*
*gutt juli 2012*
*lille spire mars 2015*

Fort gjort i denne varmen :P
Jeg skal også på Ultraportalen! :D Men ikke før 1. september!
Hadde en lang samtale med meg selv om når jeg skulle ta UL'n, men fant ut at jeg ønsket å ta det når all utviklinga er "ferdig". Hadde vært topp og kunnet dratt om en ukes tid også, men har så lyst å se den sprelle med armer og bein (som som sist :P ). Når var det du skulle?

Fort gjort i denne varmen :P
Jeg skal også på Ultraportalen! :D Men ikke før 1. september!
Hadde en lang samtale med meg selv om når jeg skulle ta UL'n, men fant ut at jeg ønsket å ta det når all utviklinga er "ferdig". Hadde vært topp og kunnet dratt om en ukes tid også, men har så lyst å se den sprelle med armer og bein (som som sist :P ). Når var det du skulle?
Jeg skal inn 16.august :) da er jeg ganske nær den magiske 12ukers grensa :) gleder meg :)

*jente april 2009*
*gutt juli 2012*
*lille spire mars 2015*

Back
Topp