Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skal når jeg er 6+2, fordi jeg reiser på ferie dagen etter. Er redd det er litt i tidligste laget, siden jeg mistenker at EL var litt senere enn 2+0. Hjertet begynner vel å slå rundt 5+0/5+1, men er jo ikke sikkert de klarer å se det så tidlig..
Var 5+5 - såg bankende hjerte og ei lita rosin på 3mm
♡02.03.2015♡
Jeg får tidlig ul av mannen min i bursdagsgave. Jeg vil bare se at alt er i orden og at alt er bra før barna våre får vite noeTil dere som skal ta tildig UL. Hvor skal dere ta?![]()
Jeg skal på Majorstuaklinikken. Det var omtrent bare de som hadde åpent her i byen denne og neste uke. På Volvat var det ikke noe ledig før uken etter, og da er vi bortreist.Til dere som skal ta tildig UL. Hvor skal dere ta?![]()
Haha, leste hvorfor jeg...Til dere som skal ta tildig UL. Hvor skal dere ta?![]()
Haha, leste hvorfor jeg...
Men skal ta på ultralklinikken i Trondheim
*jente april 2009*
*gutt juli 2012*
*lille spire mars 2015*
Haha, leste hvorfor jeg...
Men skal ta på ultralklinikken i Trondheim
*jente april 2009*
*gutt juli 2012*
*lille spire mars 2015*
Eg skal på volvat majorstuen imorgen. Håper å få se lille frø sitt bankende hjerte!Til dere som skal ta tildig UL. Hvor skal dere ta?![]()
Nei, for det heter selvsagt ultraportalenEr det noe annet enn Ultraportalen?![]()
Nei, for det heter selvsagt ultraportalentror hjernen tuller med meg i dag
heteslag???
*jente april 2009*
*gutt juli 2012*
*lille spire mars 2015*
Jeg skal inn 16.augustFort gjort i denne varmen
Jeg skal også på Ultraportalen!Men ikke før 1. september!
Hadde en lang samtale med meg selv om når jeg skulle ta UL'n, men fant ut at jeg ønsket å ta det når all utviklinga er "ferdig". Hadde vært topp og kunnet dratt om en ukes tid også, men har så lyst å se den sprelle med armer og bein (som som sist). Når var det du skulle?