Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, d blir i bergenEr det i bergen du går? Jeg var på volvat 2 ganger sist gang og er kjempe fornøyd. Var en alifjer (vet ikke hvordan navnet utales eller skrives, men noe i den dur) og andre gang hos vollen. Fikk kjempe god behandling begge og de var begge interssert i hvordan jeg hadde det
Sent from my GT-N8010 using BV Forum mobile app
900 på majorstua, 1500 ca på volvat... også er d en på danmarksplass som ligger over 1000 lappen et sted.. Jeg skal på volvat denne gangen.. Ikke fornøyd med majorstua... (men d kan være bare meg)Noen som vet prisene i Bergen? Sentrumslegene er jo umulig å bestille time på nette og mailen er ikke i bruk.
Noen med erfaring fra ultralydklinikken på lysaker?900 på majorstua, 1500 ca på volvat... også er d en på danmarksplass som ligger over 1000 lappen et sted.. Jeg skal på volvat denne gangen.. Ikke fornøyd med majorstua... (men d kan være bare meg)![]()
Fikk innkallelse til tidlig UL i posten idag. Blir ikke før 8/7, da er jeg 9+5. Syntes det var lenge å vente, men får jo se en litt mere "babyaktig" lignenede skapning davisst det er noe der i det hele tatt... Var 10+2 sist, å da var det bare en tom fostersekk.
Får krysse fingrene i 3 uker!
Mars 2015
![]()
Har bestilt tidlig ul 29. Juli, er da 7+5syns det er greit å ha ultralyd unnagjort før jeg forteller hele verden om knøttet, er såpass stor nå at jeg nok kommer til å bli avslørt ganske raskt, men så reiser vi bort resten av juli og ul er dagen etter at vi kommer hjem
Får bare gå med store gensere... noen motetips for å skjule magen?
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Dere som tar ultralyd før uke 12 er det innvendig eller utvendig ultralyd? Ser en mye?
Så du noe i 5+5?
Sent from my iPhone using BV Forum