Tidlig UL?

Var på tidlig ultralyd i dag, 6+1. Mini var 5 mm og hjertet slo<3

Her blir det nok tidlig ultralyd:) synes det er lenge å vente helt til uke 18-19. Sist gang hadde jeg ultralyd i uke 7-8:)

Jeg kommer til å bestille privat til rundt uke 7-8... Pga d var da vi fant ut at ikke alt var som d sku sist... HÅPER vi ser en spire denne gangen :)

Skal til JM nå å få henvisning til tidlig UL. Har ikke fått meg til å ringe før. Er 6+2 idag, satser på at jeg får UL iløpet av uke 7.

❤️ Mars 2015 ❤️

Har akkurat bestilt time... godt med alt som er gjort.. Var på Majorstueklinikken sist, men erfarte han som gjenomførte som "kald". Hadde jo i tilleg en dårlig opplevelse så da hadde d vært fint med medmenneskelighet. Så nå betaler jeg dobbel pris på Volvat når jeg er 7-8 uker :) Håper på en bedre opplevelse denne gang ! og at ingenting skjer før den tid..

Er det i bergen du går? Jeg var på volvat 2 ganger sist gang og er kjempe fornøyd. Var en alifjer (vet ikke hvordan navnet utales eller skrives, men noe i den dur) og andre gang hos vollen. Fikk kjempe god behandling begge og de var begge interssert i hvordan jeg hadde det :-)

Sent from my GT-N8010 using BV Forum mobile app

Er det i bergen du går? Jeg var på volvat 2 ganger sist gang og er kjempe fornøyd. Var en alifjer (vet ikke hvordan navnet utales eller skrives, men noe i den dur) og andre gang hos vollen. Fikk kjempe god behandling begge og de var begge interssert i hvordan jeg hadde det :)

Sent from my GT-N8010 using BV Forum mobile app
Ja, d blir i bergen :) er vollen jeg skal til.. Godt å høre god tilbakemelding :)

Bestilte time til tidlig ul i dag ble 25 juli skl være6+6 da så håpe vi ser et hjerte og alt er som det skal :-)

Sent from my iPad using BV Forum

Noen som vet prisene i Bergen? Sentrumslegene er jo umulig å bestille time på nette og mailen er ikke i bruk.

Noen som vet prisene i Bergen? Sentrumslegene er jo umulig å bestille time på nette og mailen er ikke i bruk.
900 på majorstua, 1500 ca på volvat... også er d en på danmarksplass som ligger over 1000 lappen et sted.. Jeg skal på volvat denne gangen.. Ikke fornøyd med majorstua... (men d kan være bare meg) ;)

900 på majorstua, 1500 ca på volvat... også er d en på danmarksplass som ligger over 1000 lappen et sted.. Jeg skal på volvat denne gangen.. Ikke fornøyd med majorstua... (men d kan være bare meg) ;)
Noen med erfaring fra ultralydklinikken på lysaker?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Fikk innkallelse til tidlig UL i posten idag. Blir ikke før 8/7, da er jeg 9+5. Syntes det var lenge å vente, men får jo se en litt mere "babyaktig" lignenede skapning da :) visst det er noe der i det hele tatt... Var 10+2 sist, å da var det bare en tom fostersekk.
Får krysse fingrene i 3 uker!

❤️ Mars 2015 ❤️

Fikk innkallelse til tidlig UL i posten idag. Blir ikke før 8/7, da er jeg 9+5. Syntes det var lenge å vente, men får jo se en litt mere "babyaktig" lignenede skapning da :) visst det er noe der i det hele tatt... Var 10+2 sist, å da var det bare en tom fostersekk.
Får krysse fingrene i 3 uker!

❤️ Mars 2015 ❤️

Krysser fingre for deg!:)

♡02.03.2015♡

Tenkte også å gå på tidlig UL da jeg med første ikke fikk vite om den lille "misdannelsen" hennes før 3D i uke 28, ble ikke oppdaget på oul.. Hun ble født kun 3 uker etter 3D og endte opp 3,5 mnd på sykehus.vil gjerne vite at det er en baby der og at kvalmen, trøttheten, utfloden, magevondt, og hodeverk er symptomer på en spire får høre med legen når jeg skal der om ca 1 uke

Sent from my iPhone using BV Forum

Har bestilt tidlig ul 29. Juli, er da 7+5 :) syns det er greit å ha ultralyd unnagjort før jeg forteller hele verden om knøttet, er såpass stor nå at jeg nok kommer til å bli avslørt ganske raskt, men så reiser vi bort resten av juli og ul er dagen etter at vi kommer hjem ;) Får bare gå med store gensere... noen motetips for å skjule magen?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Godt å høre andre er i samme båt som meg med å allerede bjynne bli stor til å bli avslørt snart. ( er allerede avslørt av noen arbeidskollegarer nå etter ferien litt pga dem hadde en følelse og pga plutselig endret klesstil :P

Er nok innvendig :) visst man er veldig tynn kan de se noe med utvendig, men ser nok mest på den "værste" måten :)

❤️ Mars 2015 ❤️

Back
Topp