Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
18+4
OUL om kun 3 dager! Vi er så utrolig spente, vi koser oss med jul men samtidig så vil vi at dagene skal gå til vi skal se lille igjen. Er du en liten gutt eller en liten jente?[emoji7][emoji175][emoji170]
Så spennende Har du en følelse på om det er jente eller gutt?
Før jeg ble gravid og i starten av svangerskapet så hadde jeg veldig følelse av gutt, men har veldig følelse av at det er jente nå.. Blir derfor veldig usikker på hva jeg tror egentligDe rundt meg sier at det må være jente, pga hva jeg "craver" mest på, og pga jeg er blitt litt mer rund i ansiktet osv. Herlighet så spent
Så morsomt! Jeg kjenner deg jo ikke, men jeg tror jente- ikke spør meg om hvorfor Håper du vil dele det her etterhvert. Er så spennende å høre
Så fine magebilder av deg[emoji7] hvordan er formen nå om dagen?
Tusen takk[emoji173]️
Litt opp og ned men har begynt å slite litt med vondt i magen, vet ikke om det kan være kynnere kanskje? Kvalmen har heller ikke gitt seg helt..
20+2 og halvveis!
Har ikke oppdatert på en liten stund nå, men siden sist så har vi vært på OUL og fått sett lille krabaten vår igjen. Like frisk og fin som på TUL, og nå fikk vi se at det er en liten gutt der inne![emoji7][emoji170]
Har begynt å kjenne bevegelser også, aller første bevegelsen kjente jeg på selveste julaften. Etter det så har jeg kjent han bevege seg daglig, mest aktiv er han på kveldstid. Samboer har også fått kjenne han nå, og ting er mye mer virkelig for oss begge nå. Nå tror jeg det går fort mot Mai!
Det kan godt være kynnere ja. Strammer magen seg også er det nok det.
Jeg har og hatt litt vondt i magen. Det hadde jeg de i de andre svangerskapa og. Men var ikke noe galt så det er nok normalt å kjenne litt ubehag. Men er det mer vondt enn bare ubehagelig er det jo lurt å sjekke det
Rart kvalmen ikke vil gi seg hos deg. Fortsetter å krysse fingrene for at det gir seg hanske snart[emoji4]
Så kjekt å lese! Koselig med en liten gutt Magefølelsen min var visst litt på villspor, men det får gå for denne gang
Er det ikke spesielt å kjenne at han beveger seg inn i der? Det er en av de tingene jeg ikke klarer å forestille meg
Hei Hvordan går det med deg?
Hei, så hyggelig at du spør![emoji2]
Har visst ikke vært aktiv i dagboken på en stund, men er aktiv på forumet ellers da[emoji4] Med meg så går det fint, fremdeles en del plager og det begynner å bli tungt, men det er helt klart verdt det uansett!
Er i uke 27 nå, så det nærmere seg mer og mer[emoji7] Tenker på han hele tiden, drømmer om han veldig mye og er så spent på å få møte han, håper de neste ukene flyr frem til Mai nå![emoji173]️
Hvordan går det med deg?[emoji4]