Tiden med lille i magen❤️

Snart uke 18* kremt.. Gikk litt fort i svingene ja[emoji1] Liker forresten ikke at "rediger innlegget" funksjonen i appen ikke er der lenger!
 
18+0

Herlighet så fort dette har gått. Siden uke 12 så synes jeg tiden har flydd av sted, og nå er jeg snart halvveis jo[emoji2]
En (!!!) liten uke igjen til OUL og vi får vite om lille i magen fortsatt ser frisk og fin ut og om det er gutt eller jente[emoji173]️ Gleder meg sånn til vi skal dra rett å kjøpe klær i gutte eller jentefagene etter ultralyden[emoji7]
 
Kjente de første tydelige sparkene på julaften. Fin julegave det[emoji7] Var så sliten av all feiringen at jeg sovnet på sofaen, sparkene var så tydlige at jeg våknet av dem. 18+2.
 
18+4

OUL om kun 3 dager! Vi er så utrolig spente, vi koser oss med jul men samtidig så vil vi at dagene skal gå til vi skal se lille igjen. Er du en liten gutt eller en liten jente?[emoji7][emoji175][emoji170]
 
18+4

OUL om kun 3 dager! Vi er så utrolig spente, vi koser oss med jul men samtidig så vil vi at dagene skal gå til vi skal se lille igjen. Er du en liten gutt eller en liten jente?[emoji7][emoji175][emoji170]

Så spennende :) Har du en følelse på om det er jente eller gutt?
 
Så spennende :) Har du en følelse på om det er jente eller gutt?

Før jeg ble gravid og i starten av svangerskapet så hadde jeg veldig følelse av gutt, men har veldig følelse av at det er jente nå.. Blir derfor veldig usikker på hva jeg tror egentlig[emoji85] De rundt meg sier at det må være jente, pga hva jeg "craver" mest på, og pga jeg er blitt litt mer rund i ansiktet osv. Herlighet så spent[emoji1]
 
Før jeg ble gravid og i starten av svangerskapet så hadde jeg veldig følelse av gutt, men har veldig følelse av at det er jente nå.. Blir derfor veldig usikker på hva jeg tror egentlig
emoji85.png
De rundt meg sier at det må være jente, pga hva jeg "craver" mest på, og pga jeg er blitt litt mer rund i ansiktet osv. Herlighet så spent
emoji1.png

Så morsomt! Jeg kjenner deg jo ikke, men jeg tror jente- ikke spør meg om hvorfor :wideyed::pHåper du vil dele det her etterhvert. Er så spennende å høre :)
 
Så morsomt! Jeg kjenner deg jo ikke, men jeg tror jente- ikke spør meg om hvorfor :wideyed::pHåper du vil dele det her etterhvert. Er så spennende å høre :)

Så gøy at du har en følelse på hva jeg venter[emoji2] Jeg kommer nok til å dele det her raskt etter OUL[emoji85]
 
9309c735ba7ded09c469fad7157b5d77.jpg


6 - 12 - 18

Spennende å se hvor mye magen faktisk har vokst siden starten, jeg føler meg ikke så stor men når jeg sammenlikner bildene slik så føler jeg mer plutselig kjeeempestor[emoji85]
 
842b17f7826aa185ef671a5123ddb6e2.jpg


20+2 og halvveis!

Har ikke oppdatert på en liten stund nå, men siden sist så har vi vært på OUL og fått sett lille krabaten vår igjen. Like frisk og fin som på TUL, og nå fikk vi se at det er en liten gutt der inne![emoji7][emoji170]

Har begynt å kjenne bevegelser også, aller første bevegelsen kjente jeg på selveste julaften. Etter det så har jeg kjent han bevege seg daglig, mest aktiv er han på kveldstid. Samboer har også fått kjenne han nå, og ting er mye mer virkelig for oss begge nå. Nå tror jeg det går fort mot Mai!
 
Tusen takk[emoji173]️

Litt opp og ned men har begynt å slite litt med vondt i magen, vet ikke om det kan være kynnere kanskje? Kvalmen har heller ikke gitt seg helt..

Det kan godt være kynnere ja. Strammer magen seg også er det nok det.
Jeg har og hatt litt vondt i magen. Det hadde jeg de i de andre svangerskapa og. Men var ikke noe galt:) så det er nok normalt å kjenne litt ubehag. Men er det mer vondt enn bare ubehagelig er det jo lurt å sjekke det:)
Rart kvalmen ikke vil gi seg hos deg. Fortsetter å krysse fingrene for at det gir seg hanske snart[emoji4]
 
842b17f7826aa185ef671a5123ddb6e2.jpg


20+2 og halvveis!

Har ikke oppdatert på en liten stund nå, men siden sist så har vi vært på OUL og fått sett lille krabaten vår igjen. Like frisk og fin som på TUL, og nå fikk vi se at det er en liten gutt der inne![emoji7][emoji170]

Har begynt å kjenne bevegelser også, aller første bevegelsen kjente jeg på selveste julaften. Etter det så har jeg kjent han bevege seg daglig, mest aktiv er han på kveldstid. Samboer har også fått kjenne han nå, og ting er mye mer virkelig for oss begge nå. Nå tror jeg det går fort mot Mai!

Så kjekt å lese! Koselig med en liten gutt:Heartblue Magefølelsen min var visst litt på villspor, men det får gå for denne gang:D

Er det ikke spesielt å kjenne at han beveger seg inn i der? Det er en av de tingene jeg ikke klarer å forestille meg :)
 
Det kan godt være kynnere ja. Strammer magen seg også er det nok det.
Jeg har og hatt litt vondt i magen. Det hadde jeg de i de andre svangerskapa og. Men var ikke noe galt:) så det er nok normalt å kjenne litt ubehag. Men er det mer vondt enn bare ubehagelig er det jo lurt å sjekke det:)
Rart kvalmen ikke vil gi seg hos deg. Fortsetter å krysse fingrene for at det gir seg hanske snart[emoji4]

Jeg sjekket hos legen og han fant ikke noe galt. Tok urinprøve, blodprøve, blodtrykk, CRP (?), sjekk av magen, fant også fosterlyden med en gang og den var helt fin[emoji2] Legen mente det måtte være Pga ting vokser der inne, eller rett og slett luftsmerter.

Ja veldig kjedelig med denne dumme kvalmen :/
 
Så kjekt å lese! Koselig med en liten gutt:Heartblue Magefølelsen min var visst litt på villspor, men det får gå for denne gang:D

Er det ikke spesielt å kjenne at han beveger seg inn i der? Det er en av de tingene jeg ikke klarer å forestille meg :)

Ja det er veldig koselig at det lever en liten frisk gutt inne i magen min[emoji7] Skikkelig spesiell og fantastisk følelse, alt føles mye mer ekte etter OUL[emoji2]

Jo det er veldig spesielt å kjenne han bevege seg i magen. Jeg blir så giret og glad av å kjenne det, rart å tenke på at han er rundt 25 cm og ligger danser rundt der inne[emoji170][emoji1348]
 
Uke: 20+4

Termin: 25.05.2018

Kjønn: Gutt[emoji170]

Bevegelser: Kjenner han daglig, og herlighet for en fantastisk følelse!

Vektøkning: 6 kg ca..

Cravings: Alt som er salt, egentlig[emoji28]

Plager: Kvalme og magesmerter

Humør: Fremdeles opp og ned

Fødselsforventninger: Tenker kun på det positive med fødselen, altså at tiden er inne for å få han ut, få støtte fra min kjære, se gutten vår for første gang, se han sammen med pappan sin osv. Nå er jeg litt over halvveis og det er nok stor sjanse for at jeg blir nervøs når det nærmer seg mer, men til nå har jeg egentlig kun tenkt positivt om alt rundt fødsel.
 
Hei :) Hvordan går det med deg?

Hei, så hyggelig at du spør![emoji2]

Har visst ikke vært aktiv i dagboken på en stund, men er aktiv på forumet ellers da[emoji4] Med meg så går det fint, fremdeles en del plager og det begynner å bli tungt, men det er helt klart verdt det uansett!

Er i uke 27 nå, så det nærmere seg mer og mer[emoji7] Tenker på han hele tiden, drømmer om han veldig mye og er så spent på å få møte han, håper de neste ukene flyr frem til Mai nå![emoji173]️

Hvordan går det med deg?[emoji4]
 
Hei, så hyggelig at du spør![emoji2]

Har visst ikke vært aktiv i dagboken på en stund, men er aktiv på forumet ellers da[emoji4] Med meg så går det fint, fremdeles en del plager og det begynner å bli tungt, men det er helt klart verdt det uansett!

Er i uke 27 nå, så det nærmere seg mer og mer[emoji7] Tenker på han hele tiden, drømmer om han veldig mye og er så spent på å få møte han, håper de neste ukene flyr frem til Mai nå![emoji173]️

Hvordan går det med deg?[emoji4]

Så godt å høre at det går fint med deg og den lille :) Tenk uke 27! Synes ikke det er så lenge siden jeg fulgte dagboken din som prøver. Tiden går virkelig fort!

Hvordan har mannen din det? Er han like spent og klar som deg? :D

Med meg går det greit. Har time til gyn. i april så ser frem til den timen for å forhåpentligvis få svar på om alt er som det skal med meg. Har bare hatt mens en gang siden pilleslutt i juni så kan være greit å få sjekket litt opp :)
 
Back
Topp