Tiden med lille i magen❤️

Så godt å høre at det går fint med deg og den lille :) Tenk uke 27! Synes ikke det er så lenge siden jeg fulgte dagboken din som prøver. Tiden går virkelig fort!

Hvordan har mannen din det? Er han like spent og klar som deg? :D

Med meg går det greit. Har time til gyn. i april så ser frem til den timen for å forhåpentligvis få svar på om alt er som det skal med meg. Har bare hatt mens en gang siden pilleslutt i juni så kan være greit å få sjekket litt opp :)

Ja det er sant, tiden har virkelig flydd siden jeg var i prøverland[emoji4] Mannen er kjempespent og gleder seg stort han også, vi snakker en god del om Hvordan vi tror det kommer til å bli osv. Han er også flink til å engasjere seg i om hvor mye spark og slik jeg kjenner.

Så godt du har fått time til gyn, er alltid greit å sjekke opp i ting når en er usikker. Skjønner at det er leit når en så gjerne vil ha barn også spiller ikke kroppen helt med på lag med en gang, men husk at det er mange som får ustabil syklus etter pilleslutt etter mange år på p-piller. Jeg krysser fingre og tær for at dere får svar på noe på timen i April og at ting ordner seg slik at det blir spire på deg så snart som mulig[emoji173]️
 
Back
Topp