Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper formen din kommer seg snart. Ikke noe særlig å være så dårlig. Er jo selvfølgelig verdt det når baby kommer, men det er vel begrenset hvor mye trøst man finner i det når man ikke klarer å fungere i hverdagen. Krysser fingrene for at det snur snart!
Tenk at det bare er rundt 180 dager igjen til vi har babyene våres i armene. Helt surrealistisk!
Heisann Jeg fulgte dagboken din som "prøver" og ble veldig glad nå når jeg fant deg igjen her. Er så kjekt å lese at det går fint med spiren! Håper du snart blir kvitt hodepine og kvalme♡
Jeg skal trykke på 'følg tråden' sånn at jeg lettere finner deg )
Klem Frupingvin
Hei og så kjekt du fant meg og la igjen en koselig kommentar, du er hjertelig velkommen til å følge[emoji4][emoji173]️ Ja jeg begynner å bli passe lei plagene nå, så håper det snart vil gi seg slik at jeg kan nyte graviditeten mer. Hvordan går det med deg?[emoji2]
Jeg går og venter på at syklusen skal normalisere seg etter p-pilleslutt, så vet ikke når det skjer noe her. Prøver å ha litt is i magen, men det er så mange med babyer og som er gravide rundt meg så er ikke så lett
Hvor gammel var det du var igjen? Selv er jeg 25
Så godt å se at alt står bra til med deg! Ukene går jammen fort nå.
Hvordan er formen din nå om dagen?
Ønsker deg en fin dag og ei fin uke[emoji171]
Hei! Ble så nysgjerrig, så må bare spørre; Hvilken vogn har du(dere) kjøpt?