CD41 - DPO4?
Kanskje jeg skal tørre å melde meg inn i ikm-gruppe nå? Eller, kanskje jeg skal vente til imorgen.
Føler på et ganske stort håp nå om at el har vært. Høy hvilepuls og tempen var høy igjen i dag. Egentlig en dum syklusen å følge med på hvilepulsen for første gang, manet jo ikke hvordan hvilepulsen pleier å oppføre seg hos meg. Menmen, sånn ble det denne gangen.
I starten av syklusen hadde jeg ganske jojotemp, den roet seg ved CD30, så håper det er et tegn på at hormonene har stabilisert seg. Håper tempen holder seg høy nå, så jeg endelig kan bli ferdig med denne syklusen
Klarer ikke å kjenne et håp om at denne syklusen leder noen plass, men fytti så godt det skal være å starte på en ny!
Kanskje jeg skal tørre å melde meg inn i ikm-gruppe nå? Eller, kanskje jeg skal vente til imorgen.
Føler på et ganske stort håp nå om at el har vært. Høy hvilepuls og tempen var høy igjen i dag. Egentlig en dum syklusen å følge med på hvilepulsen for første gang, manet jo ikke hvordan hvilepulsen pleier å oppføre seg hos meg. Menmen, sånn ble det denne gangen.
I starten av syklusen hadde jeg ganske jojotemp, den roet seg ved CD30, så håper det er et tegn på at hormonene har stabilisert seg. Håper tempen holder seg høy nå, så jeg endelig kan bli ferdig med denne syklusen
Klarer ikke å kjenne et håp om at denne syklusen leder noen plass, men fytti så godt det skal være å starte på en ny!

Jeg har jo egentlig ikke dårlig tid, selvom jeg glemmer det i blant, så må nyte livet som ikke-gravid. Før jeg vet ordet av det er det min tur til å sitte med en positiv test i hånda
I mellomtiden gleder jeg meg over å se andre ha den opplevelsen 

Jeg er ikke så glad i å bli overraska av tr da, så sånn sett er livet lettere med temping. Men syns det er en litt vanskelig balansegang mellom å gidde å gjøre det og ikke bli helt oppslukt av det.. Får we om jeg noen gang finner den gylne middelveien over tid 
Blæ, rekker jo virkelig å få håp når kroppen oppfører seg sånn..
Istedenfor går jeg og gruer meg til dem og har det veldig i bakhodet at jeg på et eller annet tidspunkt i nær framtid vil bli kraftig redusert over lengre tid.. ikke nødvendigvis det letteste å håndtere for en planleggersjel det.