Takk for omtankenSå leit å lese om din erfaringSå greit du skal i time med sykehuset, oppdater meg gjerne etterpå om hva de sier om saken. Jeg har valgt å gå til fysioterapeut for fremfallet, så da ble det knipeøvelser og øvelser for å styrke bekkenbunnen på meg. Jeg syns at det i kombinasjon med vagifem har gitt meg fysisk bedring (alt har strammet seg bedre opp), og nå sluttet jeg på vagifem i tilfelle vi begynner å prøve, og merket etter jeg sluttet at det nok har hjulpet mer på plagene jeg har hatt enn hva jeg trodde. For de har nå blitt verre igjen nå som det har gått 2 uker siden jeg slutta med vagifem.
Jeg kan anbefale deg Facebook gruppa pop mom's club, det er en gruppe for de med fremfall etter fødsel. Jeg syns det har vært betryggende å lese der mtp eventuell ny fødsel og slikt.
Hold meg gjerne oppdatert om effekten du har fra hypopressiv trening!
Jeg har time på sykehuset i juni, så jeg skal oppdatere deg etterpå. I tillegg til hvordan det har gått med hypopressiv iløpet av den måneden. Blir spennende å se om det hjelper noe med hypopressiv og hva legene kommer til å mene og si. Jordmor begynte å snakke om eventuelt keisersnitt. Men vil jo egentlig ikke det heller. Er jo et alvorlig inngrep det også som jeg ikke er så gira på, i tillegg til at jeg har lest at folk med keisersnitt kan uansett ende opp med fremfall:/
Jeg greier ikke å finne noen gruppe som heter pop mom’s Club? Link?
Gleder meg til å høre om det og hvilken effekt du har av hypopressiv trening 

Ser for meg at jeg rekker å komme over de første mest intense mndene med valp før jeg rekker å bli gravid uansett..