Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vis vedlegget 478827Dagens test. Synes jeg ser stigning og begynner få litt mer håp![]()
Er jo absolutt stigning her!Vis vedlegget 478842Takk for tips! Har ikke brukt den appen før.
Vis vedlegget 478842Takk for tips! Har ikke brukt den appen før.
Bare hyggeligVar det du som snakket om at mannen mente eggløsning var senere?Vis vedlegget 478866Lagt til dagens test nederst. Fikk 2-3 på digital i dag. Litt skuffet over det siden jeg ifølge siste mens er 5+4, samtidig er nok 4+noe mer korrekt. Når bør jeg ta neste digital?
Ikke sant! Ja, mannen mente el var 5 dager senere enn jeg tenkte. Jeg er glad det er en tydelig stigning i allefall! Så blir det spennende å se på en eventuell ul om jeg får litt mer eksakt. Lurer på om jeg bare skal beregne termin ut i fra det mannen tenkte var el.Var det du som snakket om at mannen mente eggløsning var senere?Første dag i siste mens blir jo i prinsippet litt misvisende om man har hatt en lengre syklus og fått eggløsning senere enn forventet.
Jeg fikk 3+, da jeg var 5+1 denne gangen. Sist fikk jeg vel ikke før en halv til en uke senere. Så rundt 6+0.
Vis vedlegget 478866Lagt til dagens test nederst. Fikk 2-3 på digital i dag. Litt skuffet over det siden jeg ifølge siste mens er 5+4, samtidig er nok 4+noe mer korrekt. Når bør jeg ta neste digital?
Da tror jeg at jeg skal vente en liten uke tilSiden EL nok har vært senere enn først antatt, så er det vanskelig å vite når du kan få 3+. Jeg fikk det når jeg var 4u+6d/20dpo denne gangen. Har fått det alt fra 4+6 til 5+1![]()
roer meg ned med fin stigning på strimlene.