Testtråd

Måtte teste idag også :hilarious:

20260204_080643.jpg

Vis vedlegget 478866Lagt til dagens test nederst. Fikk 2-3 på digital i dag. Litt skuffet over det siden jeg ifølge siste mens er 5+4, samtidig er nok 4+noe mer korrekt. Når bør jeg ta neste digital?
Var det du som snakket om at mannen mente eggløsning var senere? ❤️ Første dag i siste mens blir jo i prinsippet litt misvisende om man har hatt en lengre syklus og fått eggløsning senere enn forventet.

Jeg fikk 3+, da jeg var 5+1 denne gangen. Sist fikk jeg vel ikke før en halv til en uke senere. Så rundt 6+0.

Var det du som snakket om at mannen mente eggløsning var senere? ❤️ Første dag i siste mens blir jo i prinsippet litt misvisende om man har hatt en lengre syklus og fått eggløsning senere enn forventet.

Jeg fikk 3+, da jeg var 5+1 denne gangen. Sist fikk jeg vel ikke før en halv til en uke senere. Så rundt 6+0.
Ikke sant! Ja, mannen mente el var 5 dager senere enn jeg tenkte. Jeg er glad det er en tydelig stigning i allefall! Så blir det spennende å se på en eventuell ul om jeg får litt mer eksakt. Lurer på om jeg bare skal beregne termin ut i fra det mannen tenkte var el.

Vis vedlegget 478866Lagt til dagens test nederst. Fikk 2-3 på digital i dag. Litt skuffet over det siden jeg ifølge siste mens er 5+4, samtidig er nok 4+noe mer korrekt. Når bør jeg ta neste digital?

Siden EL nok har vært senere enn først antatt, så er det vanskelig å vite når du kan få 3+. Jeg fikk det når jeg var 4u+6d/20dpo denne gangen. Har fått det alt fra 4+6 til 5+1❤️

Back
Topp