Petit.cookie
Forelsket i forumet
Ah ok, ikke lett det der!Nei, har uregelmessig mens
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ah ok, ikke lett det der!Nei, har uregelmessig mens
Jeg hadde blendahvite tester på ikm og i to dager etter. Etter hvert har de steget fint. Har tenkt at EL var senere jeg jeg trodde.Tok denne med kveldsurin igår og tenkte at den er positiv men med morgenurin var den blendahvit… skjønner ingenting. Andre som har opplevd en slik strek som på bildet der den etterhvert ble positiv?
Jeg tror jeg ventet 5 dager etter 2-3, fikk 3+ i dag. Men aner jo ikke om jeg kunne fått det førDa har vi kommet til offisiell testdag fra klinikken. Fremdeles 2-3 på digital, men stripsene blir oppskriftsmessig sterkere hver 2. dag
Hva tror vi? 2-3 dager til så er vi på 3+?
Hadde første 2-3 på 10dp5t er nå 14dp5t
Har bare en digital igjen, så vil helst slippe kjøpe ny pakkeJeg tror jeg ventet 5 dager etter 2-3, fikk 3+ i dag. Men aner jo ikke om jeg kunne fått det før![]()

Var det jeg også gjorde. Blitt litt gnien på de testeneHar bare en digital igjen, så vil helst slippe kjøpe ny pakke
Men med fin stigning på strips så tenker jeg at jeg venter noen dager til før jeg prøver digital igjen![]()